tobiasgk Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 https://prisguiden.no/product.php?productId=52381 hva er siste nytt om denne spilleren? når er den i salg i norge eller i usa hvis det er noe sjakktrekk å bestille derifra? kommer den til å bli verdt kjøpet? bare hva dere tror vel å merke! god jul Lenke til kommentar
FlyveKristoffer Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Dødelig fet spiller! WMA DRM og AAC kompitabel og det nye, WiFi Vet ikke stort, men kommer sikkert til å koste skjorta. Personlig er jeg litt skeptisk til Microsoft. Bill Gates prøver seg på mye rart for tiden. Tror ikke kunstverk var interessant nok Mitt tips: Ikke kjøp. Hvert fall ikke anda på en stund. Ville heller vurdert en bærbar pc eller mac. Dekker alle behov. Lenke til kommentar
tobiasgk Skrevet 9. november 2006 Forfatter Del Skrevet 9. november 2006 det er den ass! men har det seg sånn at med radiostasjonen som er på den så kan jeg koble meg til enkelt å greit og sette på min musikk. f.eks hvis jeg er på en fest så kan jeg sette på litt bedre musikk, hvis du skjønner haha t Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Mitt tips: Ikke kjøp. Hvert fall ikke anda på en stund. Ville heller vurdert en bærbar pc eller mac. Dekker alle behov. Ikke alle! Så absolutt ikke. Dekker det mitt behov for en mp3 spiller i lomma? Denne spilleren er vel ansett som en real konkurrent til iPod, men den har ikke fått særlig med velkomst pga alle står med ryggen til, vendt mot iPod... hvis folk bare kunne sett seg over skulderen iblant. Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Jeg tror denne spilleren kan bli stor, bare Microsoft lanserer den riktig og kjører på med reklame. Personelig syntes jeg den er meget inntresang og den skal vurderes når jeg skal ha ny mp3 spiller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå