Gå til innhold

Hvilken av next-gen konsollene har penest design?


aalen

Hvilken av next-gen konsollene har penest design?  

496 stemmer

  1. 1. Hvilken av next-gen konsollene har penest design?

    • Wii
      177
    • Xbox 360
      118
    • PS3
      201


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-uVTr2vDm

Sort 360 = yummie.

Finnes en del stilige sånne greier man kan sette på fremsiden av den, slik at den blir stilig, pluss for det.

 

Ellers er ps3 fin, men stygg i fronten ved USB-greiene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

PS3 - Kommer helt an på interiøret, men her hjemme passer PS3 best og er penest:)

Wii - Stilren, me like!

Xbox360 - Helt ok(den hvite) På den svart elite så føler jeg at lakken er for matt og linjene forsvinner liksom. Men jeg eier ikke en sort elite, har bare sett bilder av den, så kan ikke bedømme noe særlig.

Lenke til kommentar

Har ikke alle konsollene selv, men...

 

1: PS3 (obviously???) - Sort piano, snasen vingeprofil, touch-flater og den hærjer når den står!

2: Wii - Søt liten dings med minimalisme i sentrum.

3: 360 - Ikke direkte stygg, men en sær kombo av industri og matt. Faceplates bryr meg lysår forbi den øvre analspinchter...Og er trolig den siste konsollen til å bruke et tray til platene...

Lenke til kommentar
Virker som om nå som folk har sett PS3 i virkeligheten og ikke bare på film og bilder er det flere som liker den bedre.

 

Eg er ein av de :)

 

Husker eg for første gang såg ein PS3 i Oslo i montèr ein god stund før den kom ut, den såg rett og slett mindre ut enn eg hadde trodd. Så var den jo eit råskinn stående.

Lenke til kommentar
Virker som om nå som folk har sett PS3 i virkeligheten og ikke bare på film og bilder er det flere som liker den bedre.

 

Eg er ein av de :)

 

Husker eg for første gang såg ein PS3 i Oslo i montèr ein god stund før den kom ut, den såg rett og slett mindre ut enn eg hadde trodd. Så var den jo eit råskinn stående.

 

Virkelig? Første gangen jeg så den var den større enn jeg forestilte meg.

Lenke til kommentar
Virker som om nå som folk har sett PS3 i virkeligheten og ikke bare på film og bilder er det flere som liker den bedre.

 

Eg er ein av de :)

 

Husker eg for første gang såg ein PS3 i Oslo i montèr ein god stund før den kom ut, den såg rett og slett mindre ut enn eg hadde trodd. Så var den jo eit råskinn stående.

 

Virkelig? Første gangen jeg så den var den større enn jeg forestilte meg.

 

Følte også at den var mindre der :p

Lenke til kommentar

1. Ps3 - Blank og fin piano svart, touch knapper, ingen tydlig dvd/blu ray rom, kanskje litt stor men den passer forsatt inn i mitt hjerte som den den konsollen som ser best ut :p

 

2. Wii - Liten og nett, litt stillig meg hvit og det blå lyset

 

3. Xbox 360 - Tar utgangs punktet i den første utgaven her, den eier rett å slett ikke design, OBH Nordica støvsugern min ser bedre ut. Hvit passer ikke helt inn med den blanke dvd romen, og det grå på sidene er ikke helt fint, og den store strømforsyningen ved siden av må legges til et minus. Men må si den Svarte versjonen ser bedre ut.

Lenke til kommentar

liker den svarte 360en, men slik som alternativene er så synest jeg ps3en helt klart er kulest, spesiellt når den står!

 

Fatter ikke hvordan folk kan skryte av utseendet på 360 kontrolleren, ja den er kul og flott.. i noen uker... den blir vanvittig lett skitten og misfarget når den ligger og slenger, flere av kompisene mines kontroller ser jo jævlige ut etter 2 års bruk. Svart er tingen :)

Endret av Fenixen
Lenke til kommentar
Fatter ikke hvordan folk kan skryte av utseendet på 360 kontrolleren, ja den er kul og flott.. i noen uker... den blir vanvittig lett skitten og misfarget når den ligger og slenger, flere av kompisene mines kontroller ser jo jævlige ut etter 2 års bruk. Svart er tingen :)

 

 

Kan jo ikkje forvente noe annet om man ser ut som ein veiarbeider på hendene når man spiller. Mine kontrollere ser bortimot like kvite ut i dag.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...