Gå til innhold

Hvilken av next-gen konsollene har penest design?


aalen

Hvilken av next-gen konsollene har penest design?  

496 stemmer

  1. 1. Hvilken av next-gen konsollene har penest design?

    • Wii
      177
    • Xbox 360
      118
    • PS3
      201


Anbefalte innlegg

utenyvil xbox 360... så kommer wii. ps3 ser ut som en grill eller brødboks

 

haha :!: sant.ps3 ligner på en elektrisk grill."sjå her kjærring.har vert på elkjøp og kjøpt grill.kosta meg 5000 spenn og er veldig liten, så den BØR være bra"

 

1.xbox 360

2.wii

3.ps3

Endret av wassiboy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fankern, jeg stemte 360 med uhell. Trodde nemlig det var snakk om kontrollerene, men nå det gjelder designet på selve konsollen er vel 360 "styggest", PS3 er også hva jeg vil kalle mindre pen. Wii derrimot er liten og sexy. Den er ikke bare denne generasjonest fineste, men all-time flottest vil jeg si. Men den må stå vertikalt, nå den ligger er den også stygg.

Lenke til kommentar

Jeg syntes ps3 er klart finest fordi jeg elsker den piano svarte skinnende lakken go den passer best inn i de fleste stuene, (mtp at de fleste tv er svarte). Og jeg sytes det er pent at det ike er noen utstående knapper og at den ser litt minimalistisk ut, som også gjør at den har en høy "WAF" faktor.

 

På andre plass er jeg ganske i tvil, jeg liker balndingen av grønn og hvit på xboxen, men jeg syntes ikke at den passer så bra inn i en stue. Den ser litt for spillmaskin ut for en stue men på gutterommet kan den sikkert være fin. jeg liker heller ikke at den dvd dingsen går utover.

 

Wii'n syntes jeg tar seg bra ut, med blank skinnende overflate med en fin sølv stand å stå på. Liker også at dvd rommet går innover. ser dog ikke så pen ut når den ligger og den kan bli litt for liten og firkanta.

 

Så jeg tror lista mi vil se sånn ca sånn ut:

 

1. Playstation 3

2. Wii

3. Xbox 360

 

:)

Endret av Eivicious
Lenke til kommentar

1. Wii Denne konsollen er stilren, liten og lett. Den peneste konsollen jeg har sett.

2. PS3 Denne får pluss for at den er svart, noe som gjør at den passer godt til de fleste TVer. Den er også blank og stilig, men den ligner likevel på en grill. En veldig pen grill.

3. 360 Denne er... mindre pen. Liker den hvite bedre enn den svarte, og Halo-versjonen er helt forjævlig. Ikke det at jeg bryr meg så mye om utseendet på konsollen, skal kjøpe meg en av disse i Februar. :love:

Lenke til kommentar

Jeg synes Wii ser klart best ut, selv om jeg ikke har den selv.

 

Wii

Liten og lett med ett design som sier "ELSK MEG". Virker som at den tåler å dette i bakken noen ganger. Den ser litt high tech ut samtidig som du skjønner hvilke knapper som er hva.

 

Xbox 360

Ikke altfor stor, og ikke for liten. Den har flotte avrunnede kanter osv

Men jeg tror nok at grunnprinsippet i designet er bedre enn det det endte opp som.

Den virker ikke altfor solid når man holder den, og man vil liksom være ekstra forsiktig med den. Når man drar frem varmeproblemene og at man har en enorm mursteinsformet strømforsyning utenfor så synker poengene drastisk.

 

Playstation 3

Den er stor! Skjønner ikke hva PS-folka maser om når de sier 360 er enorm. Men det er en annen diskusjon. Den virker veldig eksklusiv der den ligger med pianolakk og sølvkanter, men jeg synes ikke formen er det peneste. Blir litt toast-jern aktig som så mange tuller litt med.

 

Lista blir vel seende slik ut til slutt:

1. Wii

2. Playstation 3

3. Xbox 360

 

Note: Jeg eier bare en 360.

Lenke til kommentar
utenyvil xbox 360... så kommer wii. ps3 ser ut som en grill eller brødboks

 

haha :!: sant.ps3 ligner på en elektrisk grill."sjå her kjærring.har vert på elkjøp og kjøpt grill.kosta meg 5000 spenn og er veldig liten, så den BØR være bra"

 

1.xbox 360

2.wii

3.ps3

 

(Ang. PS3) Hehe ja. Enig. Men stående er den sexy :)

 

Liker best Wii. Stilirent og minimalistisk design, på samme måte som iPod.

360 er stygg etter min mening, hater formen på den. Konkav? Uff nei.

 

1. Wii

2. Ps3

 

 

 

3. Xbox 360

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar
Og jeg sytes det er pent at det ike er noen utstående knapper og at den ser litt minimalistisk ut, som også gjør at den har en høy "WAF" faktor.

 

"Wife acceptance factor" faktor? Tror for øvrig at du skal bli litt eldre enn 16 før du uttaler deg om hva bedre halvdeler mener. Der er det nok Wii som går av med seieren, mye på grunn av størrelsen og ren design.

 

Wii, 360 og PS3 for min del.

Lenke til kommentar
"Wife acceptance factor" faktor? Tror for øvrig at du skal bli litt eldre enn 16 før du uttaler deg om hva bedre halvdeler mener. Der er det nok Wii som går av med seieren, mye på grunn av størrelsen og ren design.

 

Wii, 360 og PS3 for min del.

Wii scorer nok høyest hos damene ja. Den er liten, stilren og desidert mest feminin av de tre konsollene. Men tror nok PS3 havner på en solid andreplass.

 

Og btw: Selv om fyren bare er 16 betyr det ikke at han ikke kan ha hatt flere feminine bekjentskap enn deg. Kanskje ikke sannsynlig, men det var uansett en unødvendig frekk kommentar til å komme fra en moderator.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...