Gå til innhold

Hvilken av next-gen konsollene har penest design?


aalen

Hvilken av next-gen konsollene har penest design?  

496 stemmer

  1. 1. Hvilken av next-gen konsollene har penest design?

    • Wii
      177
    • Xbox 360
      118
    • PS3
      201


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

1. Selv så liker jeg timeglasset best. Jeg vet ikke hvorfor, men når det står ved siden av Bravia`n min, så er det som om jeg knapt kan se på tv`n.. Microsoft har også den beste opp-pussingsjobben(?) siden forrige generasjons konsollene :!:

2. Ahh. Nostalgi fra min første dvd-rom. :wee: / :wii:

3. Blåstråleapparatet ser kanskje ut som diverse brunevarer, men ser man riktig på det, ser det direkte rått ut! :cool:

 

Nå er jeg kanskje veiledet litt av 360`n på disse valgene da. Syns alle konsollene ser bra ut, though. Timeglasset, dvd-romen og.. ehh.. blåstrålen.

Lenke til kommentar

#1 Xbox 360 - Synes de har gjort en god jobb, fine kurver og generell bra utforming. Hater bare forkrommingen av DVD-stasjonen. Vil ha matt hvit som resten av konsollen. :(

 

#2Wii - Pen, kompakt og liten. Skulle imidlertid ønsket litt mykere kanter. Var "kabinettet" utformet som en MyBook hadde den vært perfekt. Synes også knappene og luken i fronten gjør litt mye utav seg.

 

#3 PS3 - Liker den ikke, synes det blir for mye kurver og kanter, som gjør den litt "rotete" i utformingen. Og så er det finishen... Foretrekker matt finish, så langt virker PS3 som en stor magnet for støv- og fettmerker.

Endret av Cryovat
Lenke til kommentar

Ingen bombe her men

 

1. Ps3 fantastisk glinsende finish.. ser ut som en kul skyskraper stående, men temmelig kjip liggende.

2. Wii liten, med kult blått lys, ellers er den ganske kjip.

3. Xbox 360 har en veldig plastic fantastick look..

 

 

Egentlig synes jeg alle er ganske kjipe :p

Endret av tidus2k4
Lenke til kommentar
SNES/NES ser begge ut som brødristere.

7253558[/snapback]

Rar brødristar du har isåfall :)

 

Min ser slik ut:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

toaster.jpg

8059365[/snapback]

 

Har ikke akkurat sett brødbokser som ligner på ps3 heller ;)

8062671[/snapback]

 

Det har jeg.. Bread_Box.jpg

Lenke til kommentar

Har ikke sett en PS3 i virkeligheten ennå, så jeg kan ikke uttale meg om den, men denne generasjonen så er konsollene helt klart langt bedre estetisk enn det de var i den forrige. Den originale Xboxen er jo noe av det styggeste som noensinne har blitt produsert. Og den første modellen av PS2 var heller ikke noe særlig å skryte av. GC var grei, men håndtaket var ikke direkte vakkert. Den siste PS2 modellen hadde vel penest design forrige generasjon.

 

Både Xbox360 (og spesielt) wii er fine å se på, og tar seg godt ut under Tvn. Også DS Lite og PSP tar seg godt ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...