Gå til innhold

Hvilken av next-gen konsollene har penest design?


aalen

Hvilken av next-gen konsollene har penest design?  

496 stemmer

  1. 1. Hvilken av next-gen konsollene har penest design?

    • Wii
      177
    • Xbox 360
      118
    • PS3
      201


Anbefalte innlegg

1. Wii

- Veldig enkel og stilren, liten og pen :)

 

2. PS3

- Liker finishen på PS3, men ikke helt glad i selve designet. Men er fremdeles hakket penere enn 360

 

3. XboX 360

- Synes denne er temmelig kjedelig, med en kjip matt farge. På en annen side har den den peneste og beste vanlige kontrolleren, men er vel selve konsollen vi diskuterer her

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1. Xbox 360: Jeg synes den ser bra ut. Spesielt når den står oppreist. Den har også et design som gjør at den ser mindre ut enn den egentlig er.

 

2. Wii

 

Liten og snedig. Jeg er ikke så fryktelig begeistrert for formen, men ellers topp.

 

3. PS3

 

Stygg. Ideen er vel grei nok, men de har gjort et eller annet som får konsollen til å se diger ut. Selv om den jo engentlig er minimalt større enn Xbox 360 (Som ikke har innebygd strømforsyning)

Lenke til kommentar

Vel, here it goes:

 

1. PS3: Pianolakken matcher min Samsung 32R72B perfekt, pluss resten av komponentene i stuen. At den er litt stor går siden det er intern strømforsyning.

 

2. Wii: Ser liten og nett ut. Men passer ikke inn i stuen min uansett, måtte gjemt den bort mellom to dvd'er i så fall. :D

 

3. Xbox360: Den skiller seg for mye ut for min smak. Jeg vil at komponentene i stuen skal matche hverandre, mulig jeg hadde rykket denne opp et hakk om den hadde blitt levert i sort pianolakk. Ellers er designet helt ok.

Endret av ChaosPredicted
Lenke til kommentar

1. Wii

 

Ettersom jeg elsker minimalisme, så er Wii et soleklart valg for meg. Stilren, hvit og i det hele tatt "Apple" -looken er så gjennomført sexy at det er til å grine av.

 

 

2. Xbox 360

 

Er hakket penere enn PS3, og har en litt fansy hightech-form som faller meg i smak. Dessuten har de denne gangen klart å matche den grønne logoen sin med en litt mer passende farge.

 

 

3. PS3

 

Jeg liker rett og slett ikke sort design når det kommer til denne generasjons konsoller. Dette grunnet støv og de traumatiske minnene jeg har av 360 sin forgjenger. Dessuten ligner den til og med størrelses og designmessig (klumpete) på Xbox (1), noe som ikke er annet enn negativt.

Men en eventuell slimutgave er ikke å forakte.

Lenke til kommentar
Avstemning lagt til

 

Takker :)

Er ganske fersk her og fant ikke ut hvordan man la avstemning til.

7258033[/snapback]

Vanlige brukere kan ikke legge til avstemninger. Dette fordi dersom vanlige brukere kunne dette hadde funksjonen blitt misbrukt til å lage avstemninger om alt mulig rart unødvendig tull.

Lenke til kommentar

1. Wii - Selv liker jeg det som er minimalistisk og enkelt når det gjelder design på enheter. Fra og med første gang jeg såg Wii, har jeg elsket designet, Det minner meg litt om NES sitt design, noe som er en fin detalje. I sin helhet er både konsoll og kontrollere i en fin symetri med hverandre. Nintendo har vel skutt blink denne gang.

 

2. Xbox 360 - MS har forbedret seg kraftig siden den orginale Xbox. Pent og strømlinjet design, hvor kontrollen også har dem samme finessene. Absolutt et pent design, men faller litt ned pga. at f.eks. cd-rom-en skiller seg veldig ut. Dette syns jeg ødelegger helheten i designet.

 

3. PS3 - Selve konsollen er ikke så værst, pent og funksjonelt design. Skiller seg ikke så veldig fra selve formen til PS2. Designet er etter min mening ikke den sterkeste siden til PS3. Kontrollen skiller seg altfor mye fra konsollen og dette ødelegger veldig mye for helhetsinntrykket av designet. Hadde det ikke vært for denne forskjellen, hadde den kanskje kunne hamlet opp med Xbox 360.

Lenke til kommentar

2. Xbox 360 - MS har forbedret seg kraftig siden den orginale Xbox. Pent og strømlinjet design, hvor kontrollen også har dem samme finessene. Absolutt et pent design, men faller litt ned pga. at f.eks. cd-rom-en skiller seg veldig ut. Dette syns jeg ødelegger helheten i designet.

 

Core-versjonen har ikke krommet cd-rom, men samme stil som resten :thumbup:

Lenke til kommentar
2. Xbox 360 - MS har forbedret seg kraftig siden den orginale Xbox. Pent og strømlinjet design, hvor kontrollen også har dem samme finessene. Absolutt et pent design, men faller litt ned pga. at f.eks. cd-rom-en skiller seg veldig ut. Dette syns jeg ødelegger helheten i designet.

 

Core-versjonen har ikke krommet cd-rom, men samme stil som resten :thumbup:

7258476[/snapback]

Ja, det gjør den faktisk. Hadde glemt det. Merkelig at MS ikke bruker dette på premium også, det ville gjort den enda penere.

Lenke til kommentar
3. Xbox 360

Rar form, grå, kjedelig.

grå?

7256501[/snapback]

Konsollen på bildet ser for meg grå ut. Av min nummer 2 kommer det vel fram at jeg liker svart bedre.

 

Ser nå at det var dumt å sette "svær" sammen med svart og pen under PS3; det var på ingen måte ment som en fordel.

Endret av Gønn
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ
Core-versjonen har ikke krommet cd-rom, men samme stil som resten :thumbup:

7258476[/snapback]

Ja, det gjør den faktisk. Hadde glemt det. Merkelig at MS ikke bruker dette på premium også, det ville gjort den enda penere.

7258500[/snapback]

It's all about the bling-bling, baby. ;)
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Wii er nydelig! :) helt klart favoritten min.. Den som passer best inn her..

Ellers vil jeg si 360 har ett noe bedre design enn PS3.. Og, shit for en forskjell! :p Wii så litt "stusselig" ut der den sto.. :roll:

 

Edit: Spessielt på det bilde der den var plassert mellom 360 og Ps3.. :p

Endret av Sigurd_m
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...