Gå til innhold

Hvilken av next-gen konsollene har penest design?


aalen

Hvilken av next-gen konsollene har penest design?  

496 stemmer

  1. 1. Hvilken av next-gen konsollene har penest design?

    • Wii
      177
    • Xbox 360
      118
    • PS3
      201


Anbefalte innlegg

Syns det var et lite flatterende bilde av PS3'en, i motsetning til disse:

 

http://www.spong.com/news/p/l/playstatio213997l.jpg

 

Slot-in, trykkfølsomme 'knapper'.

http://www.spong.com/news/p/l/playstatio214018l.jpg

 

Kunststykke

http://www.spong.com/news/p/l/playstatio214026l.jpg

 

Hvertfall!

 

1: PS3

2: Wii

3: X360 (hakket bedre enn mølet som var X-Box hvertfall, som er den desidert styggeste konsollen noengang)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1. Wii; stilren, liten og rett og slett sexy.

 

2. Xbox 360; blir mer og mer begeistret for designet på denne konsollen; den er forholdsvis liten, har ett anonymt, men samtidig stilig utsenede, ogutskiftbare frontplater.

 

3. PS3; stor, men lekker med sin pianolakk, men selve designet på den faller ikke helt i min smak.

 

Uansett er vel designet på konsollen noe med det minst vesentlige? Så lenge konsollen er gøy, har bra spill, og gir bra valuta for pengene, er jeg storfornøyd :)

Lenke til kommentar

Først av alt: SMAKEN ER SOM BAKEN, TODELT

Ah.. Så dere som whiner på at "deres" konsoll uansett er penest, bør vurdere å gi en objektiv mening.

Jeg ville si at Wii klart såg penest ut, men etter bildene til Shivan, falt jeg litt for PS3 designet. Så vil gå for en Wii/PS3 på første plass og en BOX360 på en KLART siste plass.. Styggere design skal man lete LENGE etter, og når du først finner et, så går det under navnet xbox. GG microsoft, dere lager bra ting, men må de være så stygge? =o

Lenke til kommentar

Nå er det vel helheten som gjelder til syvende og sist, spill og alt liksom, men når det kun er snakk om design må dette bli min avgjørelse:

 

1:Wii - fordi den er liten og stilren, og passer best inn i stua mi (i hvitt seff).

2:xbox360 - fordi den bare er hakket under Wii når det gjelder å passe inn i stua :)

3:ps3 - svart er ut! (for min del). Men fargen er vel det minste problemet, formen er så stygg at jeg får vondt i øynene. Og når det gjelder bildet av toppen på ps3 og nærbildet av det ene hjørnet så må jeg bare si at det er sjelden jeg står over konsollen min og beundrer toppen eller sitter med nesen inntil fronten og studerer hjørnene... så det hjelper lite på når den ser stygg ut på litt avstand. Synes faktisk ps2 slim er mye penere.

 

Men som sagt, det er jo helheten som teller. Om bare MGS4 kom til 360...

 

Edit: leif

Endret av Appleseed
Lenke til kommentar

Slenger meg på her jeg også.. Ettersom jeg kun har sett Wii og X360 med egne øyne, og ikke PS3 vil jeg si at jeg synes Xbox 360 er den peneste av dem.. Som sagt tidligere i posten, har den et slags anonymt utseende og føler at den faktisk er stilren. Passer perfekt her hjemme i stuen min. En hvit wii ville vel heller ikke vært og forakte :p Men med "pianolakken" til PS3 kan jeg tenke meg at det blir litt av en støvsamler når den står en ukes tid.. Finger flekker og støv på svarte ting er somregel lite pent, og går helhetlig utover designet etter min mening.. Og i forhold til x360 ser ps3 mer "high tech" ut. Men fordet, føler at kantene kan samle en del uønsket støv :/

Lenke til kommentar
Wii. Det hjelper allikevel lite at den ser best ut, når designet ikke matcher de fleste hifi-systemer. Når Wii ser bedre ut enn PS3, er design alt, men når PSP ser bedre ut enn DS, er design irrelevant.

 

Til alle som sier at PS3 ser ut som en grill: GC ser ut som en matboks, N64 ser ut som en badevekt, DS ser ut som et sminkespeil, GB/GBC ser begge ut som kalkulatorer, og SNES/NES ser begge ut som brødristere.

7253558[/snapback]

*rister på hodet*

 

1. Wii

2. 360

3. PS3

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

1. Wii - veldig nett og liten, og dersom overflaten er samme som vi har sett på DS Lite så blir nok dette en veldig pen affære.

2. Xbox 360 - kompakt, og ganske stilren.

3. PLAYSTATION 3 - hadde nok slått Xbox 360 da den har en stiligere finish, men jeg synes den er litt for stor og klumpete.

Lenke til kommentar
Wii. Det hjelper allikevel lite at den ser best ut, når designet ikke matcher de fleste hifi-systemer. Når Wii ser bedre ut enn PS3, er design alt, men når PSP ser bedre ut enn DS, er design irrelevant.

 

Til alle som sier at PS3 ser ut som en grill: GC ser ut som en matboks, N64 ser ut som en badevekt, DS ser ut som et sminkespeil, GB/GBC ser begge ut som kalkulatorer, og SNES/NES ser begge ut som brødristere.

 

Damage Control? :!:

 

Wii

Liten og lett. Flott blått lys. Synd vi ikke får mørk, men decalgirl.com for the win.

 

X360

Ganske stor, men formen liker jeg.

 

PS3

Stor. Liker ikke formen. Men Touchpad-knappene er ganske kule.

Lenke til kommentar

Wii

 

Klart den peneste konsollen. Den er liten, stilren, og ikke minst pen og fin i formen. Den ser hightech ut med det blå ledlyset og gjør seg bra i alle vinkler. Medfølgende utstillingsstativ for loddrett plassering gjør det hele til en sanseopplevelse uten like.

 

Xbox 360

 

Kan på ingen måte, spør du meg, måle seg med en Wii. Formen er i og for seg grei, bedre enn Xbox som var gigantisk og utbulende. Lakken på Xbox 360 er av en matt hvitfarge, typen gamle PC-er pleide å bruke.

 

Playstation 3

 

Ligger et stykke under de andre, men er slett ingen vederstyggelig konsoll. Den svarte finishen minner meg om lakken fra et fint svart flygel. Konsollen er litt i overkant stor, og er på likhet med Xbox en konsoll som buler utover. Den er "bulky" og lite fin i formen. Men lakken trekker godt opp.

 

Snorre :)

Endret av Orresnei
Lenke til kommentar

Sony har ikke vært helt heldig med designet denne gangen... synes psx så grei ut da den kom, og ps2 syntes jeg så drit tøff ut, men det er noe ved denne som jeg ikke helt liker. Synes den ser litt retro ut, og en smule billig, men kan jo ikke si noe før jeg har sett den for meg selv, og den vokser jo garantert på meg. Jeg likte jo ikke ny karrosseriet til BMW heller, men jeg elsker det jo nå ;)

 

xbox derimot, så helt ræv ut forrige gang, men med 360 har de gjort et skikkelig løft! Synes den ser meget bra ut!

 

nintendo har jo alltid kule design i mine øyne. fra nes til gamecube, og nå wii...

 

Men jeg personlig gir xbox 360 the edge her. Selve konsollen ser jo enormt stilren ut, dette er noe til og med jenter synes + at kontrolleren er den beste og kuleste jeg noen gang har vært borti ;) Eneste minuset med xbox stashet jeg fikk med var det svært dårlige headsettet som fulgte med... til og med dårligere enn det som hørte til xbox vanilla... som desverre er brukket ;P Får vel kjøpe meg wireless headset jeg da ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...