Gå til innhold

Hvilken av next-gen konsollene har penest design?


aalen

Hvilken av next-gen konsollene har penest design?  

496 stemmer

  1. 1. Hvilken av next-gen konsollene har penest design?

    • Wii
      177
    • Xbox 360
      118
    • PS3
      201


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
du kunne kanskje ha laget en poll på dette? så vi får en oversikt...

Man får jo ikke sagt hvilken rekkefølge man ville satt konsollene i...

Skulle vært noen form for "poeng" poll også, slik med 1poeng, 2 oeng, 3 poenng osv, så gir man høyest poeng til den man syns er bedt osv.

 

Men poll hjelper jo en del ja!

Lenke til kommentar

Wii ser grei ut, men hva hjelper det.. Det er jo rett og slett ikke plass til nåtidens teknologi i den :whistle:

360 er en rein kopi av Dell sine desktop PC'er i hvitt. Si hva dere vil, men den ser BILLIG ut.. Kanskje fordi den er billig?

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
878886.jpg

Grill eller utrendy.. PS3 har best design iom at den rommer denne generasjons teknologi (alt sammen) uten å bråke som et trykkluftbor. Den tar seg forøvrig best ut når den står på høykant.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
du kunne kanskje ha laget en poll på dette? så vi får en oversikt...

Man får jo ikke sagt hvilken rekkefølge man ville satt konsollene i...

Skulle vært noen form for "poeng" poll også, slik med 1poeng, 2 oeng, 3 poenng osv, så gir man høyest poeng til den man syns er bedt osv.

 

Men poll hjelper jo en del ja!

7253745[/snapback]

 

trådstarer får ta en oppsummering i første post da... så vi ser hvilket design som "vinner"

Lenke til kommentar

Hva som er under skallet har ingen ting å si da dette er en diskusjon angående utseenede og ikke ytelse.

 

Liker designen til Wii jeg. Gjør ikke så mye av det, men slik det er gjort ser det bare vakkert ut.

 

X360 blir jeg nødt til plassere på andreplass, selv om formen som tidligere sagt minner om Dell.

 

Dessverre misliker jeg PS3 designet da det ligner mistenkelig på smørbrød grillen min, noe jeg ikke vil assosiere en underholdningsmaskin med.

Lenke til kommentar

1. Nintendo Wii

 

Rett og slett den mest stilreine,og klart den som tar seg best ut i rommet. PS2Slim må se seg slått for min del når denne kommer på markedet.

 

2. Xbox 360

 

Ganske stilrein,liker forøvrig designet på Core best uten den chromma saken på drevet. Er verken for stor, men heller ikkje liten akkurat.

 

3.Playstation 3

 

Vanvittig stor,assosieres med andre ting enn konsoller. Folk har allerede påpekt dette grundig.Sølvstripen tar seg forøvrig bedre ut her enn det den gjør på Premium utgaven av 360.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...