Gå til innhold

Hvilken av next-gen konsollene har penest design?


aalen

Hvilken av next-gen konsollene har penest design?  

496 stemmer

  1. 1. Hvilken av next-gen konsollene har penest design?

    • Wii
      177
    • Xbox 360
      118
    • PS3
      201


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er vel ganske åpenbart at PS3 har best design. Det er nesten ikke en smaksak da den egentlig er ganske overlegen. Ser at det er veldig mange stemmer på alle konsollene, men da svarer de egentlig på "Hvilken konsoll liker du best?" :p

 

Nja, Wii står vel ikke så høyt i kurs på dette forumet (her går jo diskusjonene hovedsakelig på PS3 og 360), så da er det jo veldig rart at den ligger like etter PS3 på avstemningen.

 

Men, har vi den samme pollen når PS3 kommer i slim-utgave, så tror jeg gjerne den stikker av med seieren uten problemer. PS2 var ikke akkurat et designmessig fruktfat, men PSTwo er en ordentlig lekkerbisken.

Lenke til kommentar
PS3 har absolutt ikke det smarteste designet med tanke på størrelse og vekt, men er definitivt den peneste.

 

360 er heller ikke noe bedre der. Men det er meninga at den skal stå ved tv'en, så hvorfor klager folk. Det er ikke meningen at man skal ha med seg en sånn konsoll over alt. Da er det jo bare å pakke den ned i esken å bære den rundt.

Endret av Gorilla-Gutten
Lenke til kommentar
PS3 har absolutt ikke det smarteste designet med tanke på størrelse og vekt, men er definitivt den peneste.

 

360 er heller ikke noe bedre der. Men det er meninga at den skal stå ved tv'en, så hvorfor klager folk. Det er ikke meningen at man skal ha med en sånn kosoll over alt. Da er det jo bare å pakke den ned i esken å bære den rundt.

Hvis jeg skulle klaget ville jeg laget en egen post dedikert til hvor jævlig mange kilo den veide. Vekt/Størrelse er ikke så vesentlig nei, og heller ikke design til en viss grad. Jeg bare trekker frem alt som har med designet å gjøre.

 

Det er forsovet èn (mer seriøs) ting jeg misliker på PS3 sitt design, som er plassering av knapper. USB-uttgangene ligger under "platen" som ps3 står på, som gjør at du må trykke trynet ditt ned i gulvet for å kunne plassere USB-komponenter uten å ripe opp. Jeg kan jo plassere den vertikalt, men føler meg ikke helt trygg når den står sånn.

 

Kanskje mer smak og behag, men jeg foretrekker en mer ordentlig på/av-knapp en sensorhelvete, og ekstra-bryter bakpå. Det er flaut å innrømme, jeg måtte søke på internett for å finne ut hvordan jeg skulle skru den på.

Endret av Syvertsen
Lenke til kommentar
Unnskyld for OT her, men er ikke next-gen PS4 og XboX 540 ? PS3 og XboX 360 er vel current-gen ?
Hva med Wii da, er den hverken cuurent eller next gen den altså?

 

design av current-gen konsoller:

1. Wii [clean]

2. PS3 [barsk, men clean.]

3. Xbox 360[ikke spesielt clean eller barsk.]

Her nevner du altså Wii også, merkelig :p

Lenke til kommentar

Hva i huleste er det som får meg til å virke som en fanboy? Jeg har både PS3, X360 og Wii, kan vel ikke akkurat kalle meg fanboy da?

 

Det jeg mente var at du IKKE nevnte Wii når du sa "next-gen PS4 og XboX 540 ? PS3 og XboX 360 er vel current-gen ?". Lurte derfor på hva du mente at Wii var. Var mest ment som en spøk :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...