Gå til innhold

Hvilken av next-gen konsollene har penest design?


aalen

Hvilken av next-gen konsollene har penest design?  

496 stemmer

  1. 1. Hvilken av next-gen konsollene har penest design?

    • Wii
      177
    • Xbox 360
      118
    • PS3
      201


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg eier Xbox360, Wii og PS3.

Har 10 ganger så mange spill til 360 som noen av de andre.

Men allikevel stemte jeg ps3 som klart best design.

Si meg, er det fordi jeg er fanboy og bare ikke vet det selv enda slik visse påstår?

 

Og at Wii er så symetri og liksom nærmest den "aksepterte" normen for bra design er noe av det dummeste jeg har hørt, men mangelen på design gjør at endel folk liker dens lille, minimalistiske utseende.

Men strengt tatt er det jo ikke mye design elementer å spore, og fin som den er ser den ut som en hvilken som helst annen bilstereo.

 

Husgutt burde kanskje ta inn over seg at folk som ikke har samme mening som han selv, ikke nødvendigvis er evnevike fanboys som ikke klarer å gjøre seg opp en ærlig mening om sin egen smak.

Lenke til kommentar
Jeg eier Xbox360, Wii og PS3.

Har 10 ganger så mange spill til 360 som noen av de andre.

Men allikevel stemte jeg ps3 som klart best design.

Si meg, er det fordi jeg er fanboy og bare ikke vet det selv enda slik visse påstår?

 

Og at Wii er så symetri og liksom nærmest den "aksepterte" normen for bra design er noe av det dummeste jeg har hørt, men mangelen på design gjør at endel folk liker dens lille, minimalistiske utseende.

Men strengt tatt er det jo ikke mye design elementer å spore, og fin som den er ser den ut som en hvilken som helst annen bilstereo.

 

Husgutt burde kanskje ta inn over seg at folk som ikke har samme mening som han selv, ikke nødvendigvis er evnevike fanboys som ikke klarer å gjøre seg opp en ærlig mening om sin egen smak.

 

Endelig et innlegg med fornuft. Du har i vert fall litt/(mye mer) vett i hode.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm

Jeg betaler ikke 300kr ekstra for å få pianolakk og shit på den.

Dermed er jeg fornøyd med at 360n ser slik ut.

Mitt rom går i hvitt og rødt.

Heldigvis har ikke boxen min vist meg sin røde side ennå da :]

Og den er helt fra release.

 

Ps3 er pen, men jeg regner med dere betaler for det også !

Lenke til kommentar
Det jeg tror Husgutt og mikkepluto prøver å få fram at ENKELTE folk som har stemt på ps3 (og wii og 360) er fanboyser. De sier ikke at alle som stemte ps3 er fanboyser, men kanskje enkelte. Skjønner ikke at det går ann å "hiss" seg så mye opp pga det.

 

Da har du ikke lest innleggene skikkelig! Kanskje litt vanskelig ettersom det innlegget som startet hele diskusjonen ble slettet... Sikkert pga. nettopp dets usaklighet!

Lenke til kommentar
Det jeg tror Husgutt og mikkepluto prøver å få fram at ENKELTE folk som har stemt på ps3 (og wii og 360) er fanboyser. De sier ikke at alle som stemte ps3 er fanboyser, men kanskje enkelte. Skjønner ikke at det går ann å "hiss" seg så mye opp pga det.

 

 

Det har ikke slått dere at dette går begge veier?

 

Angående "nye" brukere: De tar jeg like seriøst som G Bush.

Endret av HaterFanboys
Lenke til kommentar
Det jeg tror Husgutt og mikkepluto prøver å få fram at ENKELTE folk som har stemt på ps3 (og wii og 360) er fanboyser. De sier ikke at alle som stemte ps3 er fanboyser, men kanskje enkelte. Skjønner ikke at det går ann å "hiss" seg så mye opp pga det.

 

 

Det har ikke slått dere at dette går begge veier?

 

Angående "nye" brukere: De tar jeg like seriøst som G Bush.

Jeg mener nå at Bush burde bli tatt på alvor jeg; Sier Bush at han skal bombe Sverige, så bomber han Sverige.

Lenke til kommentar
Det jeg tror Husgutt og mikkepluto prøver å få fram at ENKELTE folk som har stemt på ps3 (og wii og 360) er fanboyser. De sier ikke at alle som stemte ps3 er fanboyser, men kanskje enkelte. Skjønner ikke at det går ann å "hiss" seg så mye opp pga det.

 

Jeg skjønner ikke hvorfor det skal være ok å rope ut fanboys til gud og enhver som mener annet enn en selv, så samme hva de mener har slike påstander hatt sin storhetstid her på forumet, og bør vel begraves en gang for alle. At innlegget ble slettet også sier vel at du beskytter en ganske tapt sak. eller hur??

Spør du meg er det alltid den som kaster den første påstanden om fanboyisme som er de nærmeste ordets rette betydning!!

 

Og ingen er hissige, men ingen liker å bli satt stempel på uten en god grunn eller fornuftig forklaring ;)

Lenke til kommentar
Og ingen er hissige, men ingen liker å bli satt stempel på uten en god grunn eller fornuftig forklaring ;)

Har noen sagt at noen bestemte personer her inne er fanboyer? (kan hende det stod i posten som ble slettet?)

 

Poenget er at mest sannsynelig finnes det personer som har stemt wii, 360 eller ps3, kun pga av at de liker den konsollen best, og ikke pga designet. Akkurat det er vel ganske sannsynelig?

Samtidig finnes det andre som har stemt fordi de mener den er penest.

Lenke til kommentar
Og ingen er hissige, men ingen liker å bli satt stempel på uten en god grunn eller fornuftig forklaring ;)

Har noen sagt at noen bestemte personer her inne er fanboyer? (kan hende det stod i posten som ble slettet?)

 

Poenget er at mest sannsynelig finnes det personer som har stemt wii, 360 eller ps3, kun pga av at de liker den konsollen best, og ikke pga designet. Akkurat det er vel ganske sannsynelig?

Samtidig finnes det andre som har stemt fordi de mener den er penest.

 

Så det du vil ha frem er at denne diskusjonen trenger å få frem at visse som stemmer er fanboys.

Skjønner liksom ikke helt hva som var fornuftig i hele greia, og hvorfor det er så viktig å slå fast at visse som stemmer er fanboys.

Ser du ikke at flesteparten rundt deg gir totalt f... i hele fanboytemaet og synes hele ordet er latterlig i seg selv?

Lenke til kommentar

Jeg skjønner tankegangen som legges til grunne for at enkelte stemmer grunnet personelige preferanser (upopulært kalt fanboy) men jeg ser ikke noe grunn til å ta det opp. Om man blir stemplet som fanboy fordi man stemmer PS3 som penest enhet så må man jo og kalle de andre som stemmer de andre enhetene og fanboy om man skal følge den tankegangen for envær stemmer ut fra sine egene meninger.

 

Ja Norge er et Sony land og det synes jeg ikke er rart for Sony har levert kvalitet tidligere og mange foretrekker å holde seg til det kjente fremfor det ukjente og der kan kanskje det norske markedet utmerke seg litt. Men det er jo ikke noe fanboy situasjon av den grunn, er bare folks personelige meninger og oppfatninger og ikke noe annet.

 

Forøvrig foreslår jeg at ordet "fanboy" og dets betydning strykes og forbyes fra dette forumet. Er så dritta innmari lei av at folk skal få det stemplet i panna når de sier sin opprikktige mening om hvem de holder seg til. Ja greit enkelte har kanskje en hang til å fremheve sitt favorittmerke litt mye men hvor i F finner du ikke slik holdning? Uansett hvor man har favoritter har man og forskjellige favoritter og selvfølgelig mener alle at deres favoritt er den beste. Naturlig oppførsel og ikke noe mer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...