Gå til innhold

Hvilken av next-gen konsollene har penest design?


aalen

Hvilken av next-gen konsollene har penest design?  

496 stemmer

  1. 1. Hvilken av next-gen konsollene har penest design?

    • Wii
      177
    • Xbox 360
      118
    • PS3
      201


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Først av alt: SMAKEN ER SOM BAKEN, TODELT

 

 

Haha. Todelt? Greit nok at baken er todelt, men det smaken og baken har til felles er at den er DELT.

Sant baken er todelt, men det begge sidene jobbe med er midtpunktet, nemlig..... ja rompehølet. En felles årsak til at begge sidene er der. Og her burde man kunne bli enige om hva som er akseptabelt som fint og hva som ikke er. Jeg syntes personlig Xbox ser ut som en x86 PC jeg hadde for 15 år siden, most sammen på sidene.

Lenke til kommentar
Først av alt: SMAKEN ER SOM BAKEN, TODELT

 

 

Haha. Todelt? Greit nok at baken er todelt, men det smaken og baken har til felles er at den er DELT.

Sant baken er todelt, men det begge sidene jobbe med er midtpunktet, nemlig..... ja rompehølet. En felles årsak til at begge sidene er der. Og her burde man kunne bli enige om hva som er akseptabelt som fint og hva som ikke er. Jeg syntes personlig Xbox ser ut som en x86 PC jeg hadde for 15 år siden, most sammen på sidene.

 

Mitt inntrykk er at de som fokuserer på rumpehølet ikke nødvendigvis har god smak da :whistle:

Nei, tror man skal være glad for at vi har forskjellig mening, og i stedet for å jobbe mot en felles mening, burde visse gå i seg selv og akseptere at verden er full av meninger, og ingen har rett til å påstå at sin mening er den eneste riktige ;)

Endret av archongamer
Lenke til kommentar
Synes nå fremdeles selv om jeg har sett den i virkeligheten at PS3 er klumpete, nesten som PS2 i sine yngre dager. PS2Slim derimot ser litt bedre ut, og derfor håper jeg PS3 kommer i en slim versjon om ikke så alt for lenge.

Hehe, jeg syns faktisk den originale PS2 var penere enn slim. På en måte.

Lenke til kommentar
Synes nå fremdeles selv om jeg har sett den i virkeligheten at PS3 er klumpete, nesten som PS2 i sine yngre dager. PS2Slim derimot ser litt bedre ut, og derfor håper jeg PS3 kommer i en slim versjon om ikke så alt for lenge.

 

ps2 slim er jo helt forferdelig, liten og minner meg om en juvel boks eller noe:p

må si at den orginale ps2 viser seg mektig og ser genial ut når den står oppe , akkurat som ps3:)

Lenke til kommentar

Det å lage ps3 rund i sidene er noe av det dummeste jeg ser! Da er du jo nødt til å ha den stående oppreist!

- Er vel egentlig meningen at den gamle ps2 også skulle stå oppreist..

- men jeg tørr ikke..

Jeg, som veldig mange andre har en tendens til å rykke til seg konsollen sånn smått, når spakeledningen ikke rekker... Lite smart å ha konsollen oppreist på et bord. . .

 

Så jeg har den alltid liggende. :innocent:

Endret av Conkerfan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...