Gå til innhold

Hvilken av next-gen konsollene har penest design?


aalen

Hvilken av next-gen konsollene har penest design?  

496 stemmer

  1. 1. Hvilken av next-gen konsollene har penest design?

    • Wii
      177
    • Xbox 360
      118
    • PS3
      201


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enkelt for meg :

 

1. PS3 den ser jo rå ut i sin svarte lakk.

2. X360 noken må jo inneha andreplassen.

3. Wii at noken med handa på hjerte kan meine at denne har penast design skjønner eg ikkje.

Heilt firkanta, kvit, kjedeleg (utsjåandemessig:)) boks.

Endret av Zepp2k7
Lenke til kommentar
Enkelt for meg :

 

1. PS3 den ser jo rå ut i sin svarte lakk.

2. X360 noken må jo inneha andreplassen.

3. Wii at noken med handa på hjerte kan meine at denne har penast design skjønner eg ikkje.

Heilt firkanta, kvit, kjedeleg (utsjåandemessig:)) boks.

 

Wii'en har jo ikke det mest spennende design, men må den være det for at den skal bli pen?

Nei, sier nå jeg. Wii'en har et rent og pent design. Noe som etter min mening ser bedre ut en masse klumper og bulker.

Endret av Hjulvisp
Lenke til kommentar

1. PS3. Den av konsollene som har minst fleksibel layout design-messig. Avhengig av hvordan den står, kan den se ut som en forvokst plastikkboks. Men om den settes sammen med store ting (f.eks. en stor tv), og mørke, matchende materialer, er den svært så elegent. Men jeg likte kanskje PS2 et hakk bedre da den kom.

 

2. 360. Pent og nøytralt design, som passer inn de fleste steder. Et gigantisk fremskritt sammenlignet med den fryktinngytende forløperen.

 

3. Wii. I og for seg pen, men den er litt for liten, og har for rar fasong. Litt for Apple'ish finish.

Lenke til kommentar
Vet ikke hva som er penest av en brødboks (PS3), Vaffelhjern (360) eller en Bilstereo (Wii) men spiller forsåvidt ingen rolle da det er spilla som teller og der er 360 overlegen med tanke på utvalg, Wii er overlegen med tanken på salg og PS3 er overlegen med tanken på hmmmm hva... Jo følgende utrykt: "Ting kommer" :!:

Greit at PS3 ser ut som en brødboks og at Wii ser ut som en bilstereo, men hvor har du det fra at 360 ser ut som et vaffeljern? Det må i så fall være et veldig rart vaffeljern.

 

Selv synes jeg det er vanskelig å velge, men jeg tror jeg går for PS3. En spillkonsoll ser bedre ut i svart enn i hvit.

 

Jeg fant forresten flere sammenligninger på første side i dene tråden:

 

GC ser ut som en matboks.

DS ser ut som et sminkespeil.

N64 ser ut som en badevekt.

GB/GBC ser ut som en kalkulator.

NES/SNES ser ut som en brødrister.

Endret av Hanky_
Lenke til kommentar

Wii er penest, med sin lille størrelse og stillige lys i dvd-rommen.

360'n kommer på en andreplass hos meg, der den er så matt og anonym. Skiller seg ikke ut i stereobenken!

Ps3 ser kul ut, men designet er litt for "rundt" og stort for min smak.

 

Ingen av de som ser direkte stygge ut, de ser kule ut på sin egen måte alle sammen, selv om min egen preferanse går til Wii :)

Lenke til kommentar

Jeg synes Playstation 3 er flottest, alt virkelig skinner. Og der du kan ta ut spillcden og ta av selve konsollen er trykkfølsom, bare det er jo topp notch :p

 

Og Nintendo Wii på en andre plass, det er liten og kompakt maskin, som ser flott ut liggende som stående, selv jeg har den liggende

 

Siste plass Xbox 360 siden jeg synes den ser ikke så fin ut, men det er ikke det som teller da.

 

1. PS3

2. Wii

3. 360

Lenke til kommentar
1. PS3. Den av konsollene som har minst fleksibel layout design-messig. Avhengig av hvordan den står, kan den se ut som en forvokst plastikkboks. Men om den settes sammen med store ting (f.eks. en stor tv), og mørke, matchende materialer, er den svært så elegent. Men jeg likte kanskje PS2 et hakk bedre da den kom.

 

2. 360. Pent og nøytralt design, som passer inn de fleste steder. Et gigantisk fremskritt sammenlignet med den fryktinngytende forløperen.

 

3. Wii. I og for seg pen, men den er litt for liten, og har for rar fasong. Litt for Apple'ish finish.

 

Og Apple sine produkter ekke fine? :O

Lenke til kommentar
1. PS3. Den av konsollene som har minst fleksibel layout design-messig. Avhengig av hvordan den står, kan den se ut som en forvokst plastikkboks. Men om den settes sammen med store ting (f.eks. en stor tv), og mørke, matchende materialer, er den svært så elegent. Men jeg likte kanskje PS2 et hakk bedre da den kom.

 

2. 360. Pent og nøytralt design, som passer inn de fleste steder. Et gigantisk fremskritt sammenlignet med den fryktinngytende forløperen.

 

3. Wii. I og for seg pen, men den er litt for liten, og har for rar fasong. Litt for Apple'ish finish.

 

Og Apple sine produkter ekke fine? :O

 

Tar meg frihet til å ytre min mening om det spørsmålet, og svaret er nesten alltid nei!

Apple sine produkter er ikke mye fine, men smaken er som kjent som baken..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...