Gå til innhold

Hvilken av next-gen konsollene har penest design?


aalen

Hvilken av next-gen konsollene har penest design?  

496 stemmer

  1. 1. Hvilken av next-gen konsollene har penest design?

    • Wii
      177
    • Xbox 360
      118
    • PS3
      201


Anbefalte innlegg

Emnetittelen sier sitt. Hvilken av de nye maskinene synes du har penest design?

 

Nintendo Wii:

nintendo-wii.jpg

 

Xbox 360:

xbox_topp_1162901540.jpg

 

Playstation 3:

ps3-clear-black-front.jpg

 

Min liste ser slik ut:

 

1. Nintendo Wii

2. Playstation 3

3. Xbox 360.

 

Hva er deres?

 

Hvis dette utvikler seg til flamewar vil det rapporteres, keep it clean.

Endret av aalen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Syntest det er vanskelig å kåre best design fra bilder, da iallefall jeg syntest 360 ser dårligere ut enn den er i virkeligheten.

 

Men ut ifra bilder:

 

1: Wii

2: X360

3: PS3

 

Men jeg elsker designet på alle sammen, så det er utrolig vanskelig å avgjøre :dontgetit: F.eks er PS3 utrolig flott med sin elegante pianolakk, men samtidig liker je 360 sitt enkle design også

Lenke til kommentar

Wii. Det hjelper allikevel lite at den ser best ut, når designet ikke matcher de fleste hifi-systemer. Når Wii ser bedre ut enn PS3, er design alt, men når PSP ser bedre ut enn DS, er design irrelevant.

 

Til alle som sier at PS3 ser ut som en grill: GC ser ut som en matboks, N64 ser ut som en badevekt, DS ser ut som et sminkespeil (eller en Mc Donald's-leke som tror den er en Macintosh), GB/GBC ser begge ut som kalkulatorer, og SNES/NES ser begge ut som brødristere.

Endret av Dragon Hunter
Lenke til kommentar
Ikke for å være kjip, men bildet du valgte av 360 ser veldig usmigrende ut.

jWpp, ser misfarget og møkkete ut :(

Dårlig bilde.

Til alle som sier at PS3 ser ut som en grill: GC ser ut som en matboks, N64 ser ut som en badevekt, DS ser ut som et sminkespeil, GB/GBC ser begge ut som kalkulatorer, og SNES/NES ser begge ut som brødristere.

Her har vi tilogmed pugget flamingen?

Endret av Lakus
Lenke til kommentar

Har skifta ut bildet av 360 nå. Er det mer bilder dere finner usmigrende, kan dere bare ta et google-søk og gjøre dere selv fornøyde.

 

Og kan man nå la være å begynne med den tåpelige krangelen om dette. Jeg er interessert i din mening, ikke hvor provosert du blir av en annens.

Lenke til kommentar
Til alle som sier at PS3 ser ut som en grill: GC ser ut som en matboks, N64 ser ut som en badevekt, DS ser ut som et sminkespeil, GB/GBC ser begge ut som kalkulatorer, og SNES/NES ser begge ut som brødristere.

7253558[/snapback]

 

Du tar jo helt feil når det gjelder Gamecube. Den beste beskrivelsen av Gamecube kom fra en som tidligere jobbet hos Unsaco. Da jeg fikk min egen Gamecube levert av han på døren sa han lakonisk at han hadde gleden av å overlevere min nye lekekomfyr.

 

Det skal dog legges til at han hadde mye bedre humor enn mange her inne.

 

Av Wii, 360 og PS3 har jeg problemer med å velge mellom Wii og 360 som den konsollen med best design.

 

PS3 ser for meg ut som en kombinert grill og avansert riskoker. Faktisk lager jo Sony riskokere for det japanske markedet så likheten med en riskoker er kanskje ikke helt tilfeldig for alt jeg vet.

 

Samtidig er jo sort design totalt utrendy.

 

I-Pod anyone?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...