Gå til innhold

MiniPCI wireless, tabbe


runegri

Anbefalte innlegg

Tabbe!

Jeg har bestilt en Dell Inspiron 4150 uten trådløst nettverkskort og først nå oppdaget jeg at maskinen kan leveres med både vanlig nettverkskort og MiniPCI wireless for bare 580 kroner mer.

Uheldigvis er maskinen i produksjon hos Dell så det er for sent å gjøre endringer på den. Jeg kan såklart bestille et MiniPCI nettverkskort fra dell, men da koster det 1866 kroner...

 

Så, vet dere om noen nettbutikker som selger MiniPCI wireless kort billigere? Eventuelt noen som har et de vil selge?

 

 

rune

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dell er lette å få tak i når du har fått den private mailadressen til noen. Min selger i Dell svarer raskt på mail. Uheldigvis er det for seint å bestille ett av disse.

 

Hvis noen av derre skal bestille en 4150 betaler jeg utlegget, porto og litt til hvis dere bestiller det trådløse nettverkskortet til meg! :smile:

Lenke til kommentar

Det er kompatibetl med alle basestasjoner som følger vanlig wireless standard. (802.11b)

 

Siden enkelte bruker tilleggsprotokoller, f.eks. for å få økt sikkerhet, kan det være at du får problemer med å komme på noen wlan, men da er det sikkert en grunn til det...

 

Men du skal ikke snoke rundt vel?

 

:smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...