Gå til innhold

Prosjekt: Playboy Bunny! Kommentarer...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Stilig prosjekt!

bare lurer på om du har tenkt til å klippe pelsen litt... Skal du det? Eller skal du ha den så lang...?

Også lurte jeg på hvor du hadde kjøpt det Simpsons/Bart klistremerket og de andre klistremerkene. Hvor?

7524035[/snapback]

Pelsen skal være lang foreløpig...Finner fort ut om det er for langt og da klipper jeg den...

Klistremerkene? Er ikke helt med nå... :blush:

Axel

Lenke til kommentar
Fett nice !

Tror det vil se bedre ut hvis du "trimmer" pelsen litt... for nå er det så mye pels at du mister overskikten over bunnyen og av viftehullet. som er litt synd iogmed at bunnyen ble så bra som den gjorde... men vi får se ;) looking forward to it

7524386[/snapback]

Sant nok...Vi ser hva som skjer etter hvert....

Axel

Lenke til kommentar

Pelsen skal være lang foreløpig...Finner fort ut om det er for langt og da klipper jeg den...

Axel

7524142[/snapback]

Å! Glemte å si at det var klistremerkene på laptop'en jeg mente!

Også må jeg si at jeg er enig i det Diddern sier. Synd at ikke kaninen synes med alt den lange pelsen!

Lenke til kommentar

Axel

7524142[/snapback]

Å! Glemte å si at det var klistremerkene på laptop'en jeg mente!

Også må jeg si at jeg er enig i det Diddern sier. Synd at ikke kaninen synes med alt den lange pelsen!

7524865[/snapback]

Simpson klistremerket kjøpte jeg fra microplex og ac ryan nutcase klistremerket fra netshop, men det ser ikke ut som netshop har det inne lenger...

Axel

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...