destroyy Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 tør jeg spørre hvor du skaffet den pelsen? Lenke til kommentar
axelh Skrevet 17. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2006 tør jeg spørre hvor du skaffet den pelsen? 7523710[/snapback] skaffet det på ebay... her kan du finne masse rart: http://crafts.listings.ebay.co.uk/Fabric_F...ListingItemList Axel Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Nå begynner dette å ligne på noe Stå på. Har du vurdert å lakke innsiden? Lenke til kommentar
axelh Skrevet 17. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2006 Nå begynner dette å ligne på noe Stå på.Har du vurdert å lakke innsiden? 7523829[/snapback] Skal bruke støydempingsmatter på innsiden... Håper bare det blir nok luftstrømning... Axel Lenke til kommentar
kalli Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Stilig prosjekt! bare lurer på om du har tenkt til å klippe pelsen litt... Skal du det? Eller skal du ha den så lang...? Også lurte jeg på hvor du hadde kjøpt det Simpsons/Bart klistremerket og de andre klistremerkene. Hvor? Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Konga kabinett hvertfall Lenke til kommentar
axelh Skrevet 17. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2006 Stilig prosjekt!bare lurer på om du har tenkt til å klippe pelsen litt... Skal du det? Eller skal du ha den så lang...? Også lurte jeg på hvor du hadde kjøpt det Simpsons/Bart klistremerket og de andre klistremerkene. Hvor? 7524035[/snapback] Pelsen skal være lang foreløpig...Finner fort ut om det er for langt og da klipper jeg den... Klistremerkene? Er ikke helt med nå... Axel Lenke til kommentar
Didrik_AK Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Fett nice ! Tror det vil se bedre ut hvis du "trimmer" pelsen litt... for nå er det så mye pels at du mister overskikten over bunnyen og av viftehullet. som er litt synd iogmed at bunnyen ble så bra som den gjorde... men vi får se looking forward to it Lenke til kommentar
axelh Skrevet 17. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2006 Fett nice ! Tror det vil se bedre ut hvis du "trimmer" pelsen litt... for nå er det så mye pels at du mister overskikten over bunnyen og av viftehullet. som er litt synd iogmed at bunnyen ble så bra som den gjorde... men vi får se looking forward to it 7524386[/snapback] Sant nok...Vi ser hva som skjer etter hvert.... Axel Lenke til kommentar
kalli Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Pelsen skal være lang foreløpig...Finner fort ut om det er for langt og da klipper jeg den... Klistremerkene? Er ikke helt med nå... Axel 7524142[/snapback] Å! Glemte å si at det var klistremerkene på laptop'en jeg mente! Også må jeg si at jeg er enig i det Diddern sier. Synd at ikke kaninen synes med alt den lange pelsen! Lenke til kommentar
axelh Skrevet 17. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2006 Pelsen skal være lang foreløpig...Finner fort ut om det er for langt og da klipper jeg den... Klistremerkene? Er ikke helt med nå... Axel 7524142[/snapback] Å! Glemte å si at det var klistremerkene på laptop'en jeg mente! Også må jeg si at jeg er enig i det Diddern sier. Synd at ikke kaninen synes med alt den lange pelsen! 7524865[/snapback] Simpson klistremerket kjøpte jeg fra microplex og ac ryan nutcase klistremerket fra netshop, men det ser ikke ut som netshop har det inne lenger... Axel Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 haha eneste som mangler her nå er rødt lys inni og plysj "gitter" forann vinduet haha Lenke til kommentar
aGal Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Du gode bimbo ! nice prosjekt, gleder meg til å se resultatet Lenke til kommentar
axelh Skrevet 20. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2006 Du gode bimbo ! nice prosjekt, gleder meg til å se resultatet 7539097[/snapback] takk for kommentarene! kommer update om ikke alt for lenge... Axel Lenke til kommentar
Kirchhoff Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 (endret) HVor fikk du kjøpt det tøffe teppe!? EDIT: leste postene over:P ebay EDIT2: ey du klekkus: posten din var nå enda mer unødvendig. Volsomt som du skulle komentere da Endret 2. januar 2007 av åousky Lenke til kommentar
chase Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Stilig pels, og bra prosjekt sålangt! Petter Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 HVor fikk du kjøpt det tøffe teppe!? EDIT: leste postene over:P ebay 7543251[/snapback] Så unødvendig! Les heller tråden før du spører om noen! er jo ikke mer en to sider en gang. Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Hva slags sykkelhjul er det du har stående? Kul mod, btw Lenke til kommentar
axelh Skrevet 2. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2007 takk for kommentarene så langt! Hva slags sykkelhjul er det du har stående? Kul mod, btw 7595585[/snapback] noen bmx hjul (interessert? ) og noen andre jeg låner av en kompis... Axel Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Synst det ser kult ut Skal følge med på denne! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå