Klekkus Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Hva med å bare bruke ledningen til den gamle impulsknappen? >_< Lenke til kommentar
axelh Skrevet 20. november 2006 Forfatter Del Skrevet 20. november 2006 Hva med å bare bruke ledningen til den gamle impulsknappen? >_< 7324270[/snapback] ahh...der sier du noe... finner nok ut av det... Hvor kan jeg få kjøpt impulsknapp egentlig? Axel Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Hva med å bare bruke ledningen til den gamle impulsknappen? >_< 7324270[/snapback] ahh...der sier du noe... finner nok ut av det... Hvor kan jeg få kjøpt impulsknapp egentlig? Axel 7324941[/snapback] Elfa f.eks. Lenke til kommentar
axelh Skrevet 20. november 2006 Forfatter Del Skrevet 20. november 2006 Hva med å bare bruke ledningen til den gamle impulsknappen? >_< 7324270[/snapback] ahh...der sier du noe... finner nok ut av det... Hvor kan jeg få kjøpt impulsknapp egentlig? Axel 7324941[/snapback] Elfa f.eks. 7324979[/snapback] Har sykt lyst på den med rødt lys i, men den kommer jo på over 350,- levert til bergen! Går det ikke an å få de billigere? Ser ut som at jeg kan bruke ledningene fra den gamle på-knappen, men lurer litt på noen greier... Hva er egentlig forskjellen på de forskjellige fargene på kablene? Det er 2 kabler fra den gamle på-knappen, en blå og en oransje... På en annen på-knapp i en annen pc er den ene oransje og den andre hvit.... Vil gjerne lese mer om dette og lære om det...Noen som vet hvor? Axel Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Det er jo ikke nøye hvordan du kobler det! knappen kortslutter jo bare ledningene så lenge som du holder knappen inne Lenke til kommentar
axelh Skrevet 21. november 2006 Forfatter Del Skrevet 21. november 2006 Det er jo ikke nøye hvordan du kobler det! knappen kortslutter jo bare ledningene så lenge som du holder knappen inne 7325993[/snapback] så det er ingen kunst bak det? jaja..tror jeg går til innkjøp av en vanlig impulsknapp... Axel Lenke til kommentar
axelh Skrevet 21. november 2006 Forfatter Del Skrevet 21. november 2006 Noen i Oslo som har lyst å kjøpe en sånn bryter med røde LEDs fra ELFA til meg? Jeg kan overføre til konto og betaler selfølgelig frakt til Bergen! Axel Lenke til kommentar
El Netzor Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Hallo Axel! Det må jeg si! Jeg begynte og lese på dette prosjektet og så har jeg ikke vært aktiv på hw.no på en stund så jeg måtte jo sjekke. Dette har det blitt noe av. Syns den sidedøra var dritkul. Men er ikke sikker på om det blir så kult visst du skal kle det med den rosa pelsen. Men ellers må du stå på! NetZor Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Likte det du hadde gjort med nettingen Lenke til kommentar
axelh Skrevet 23. november 2006 Forfatter Del Skrevet 23. november 2006 Likte det du hadde gjort med nettingen 7347033[/snapback] takker! I dag har jeg kjøpt lim og fikk da limt fast grillen og plexi glasset... Har også montert viften i sidedøren... Sidedøren ligger og tørker nå, men skal slenge opp bilder i morgen! Tenker også å prøve å fikse plexien med graveringen og lime den fast.... Er skeptisk til den 'pelsen' jeg og, men tror det kan bli ganske fett... Ellers blir det lakkering.... Axel Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Likte det du hadde gjort med nettingen 7347033[/snapback] takker! I dag har jeg kjøpt lim og fikk da limt fast grillen og plexi glasset... Har også montert viften i sidedøren... Sidedøren ligger og tørker nå, men skal slenge opp bilder i morgen! Tenker også å prøve å fikse plexien med graveringen og lime den fast.... Er skeptisk til den 'pelsen' jeg og, men tror det kan bli ganske fett... Ellers blir det lakkering.... Axel 7347496[/snapback] NP. Her foresten sett at noe ala' det samme er blitt gjort før men ikke på dette forumet. Toppers, hvilket lim ble det? Gleder meg til å se graveringen din. Ta en titt i guiden min. Vet ikke helt om Acryl-guiden min vil hjelpe noe serlig men det kan kanske være kjekt å vite mer om Acryl når du skal gravere det i allefall. Mest nyttige er vel kanskje å vite smeltepunktet på Acryl. Til ditt theme så syns jeg ikke den typen pels du har foreslått passer inn. Se heller etter alternativ pels eller så kan du kanskje lakkere kabinettet med sort matt lakk. Lenke til kommentar
axelh Skrevet 24. november 2006 Forfatter Del Skrevet 24. november 2006 Likte det du hadde gjort med nettingen 7347033[/snapback] takker! I dag har jeg kjøpt lim og fikk da limt fast grillen og plexi glasset... Har også montert viften i sidedøren... Sidedøren ligger og tørker nå, men skal slenge opp bilder i morgen! Tenker også å prøve å fikse plexien med graveringen og lime den fast.... Er skeptisk til den 'pelsen' jeg og, men tror det kan bli ganske fett... Ellers blir det lakkering.... Axel 7347496[/snapback] NP. Her foresten sett at noe ala' det samme er blitt gjort før men ikke på dette forumet. Toppers, hvilket lim ble det? Gleder meg til å se graveringen din. Ta en titt i guiden min. Vet ikke helt om Acryl-guiden min vil hjelpe noe serlig men det kan kanske være kjekt å vite mer om Acryl når du skal gravere det i allefall. Mest nyttige er vel kanskje å vite smeltepunktet på Acryl. Til ditt theme så syns jeg ikke den typen pels du har foreslått passer inn. Se heller etter alternativ pels eller så kan du kanskje lakkere kabinettet med sort matt lakk. 7347628[/snapback] takk for tipsene! kan sjekke merket på limen når jeg kommer hjem...er iallfall superlim som jeg kjøpte på byggkjøp til 73,- har sjekket guiden din før og tar sikkert en titt før jeg begynner graveringen senere i dag...super guide btw! angående pelsen har jeg vært litt rundt og sjekket...fant ett rosa pledd med litt korte 'hår' som jeg likte... kan kanskje få slengt opp noen bilder hvis jeg går innom butikken igjen... noen tips til annen pels da? Mvh, Axel Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Hva med å tre hele kabinettet med latexskinn eller lær kanskje? Superlim? :S Du må jo ha noe tokomponents epoxy eller aralditt Lenke til kommentar
axelh Skrevet 24. november 2006 Forfatter Del Skrevet 24. november 2006 Hva med å tre hele kabinettet med latexskinn eller lær kanskje? Superlim? :S Du må jo ha noe tokomponents epoxy eller aralditt 7348795[/snapback] Skal få sjekket noen butikker og få noen ideer så det går nok til slutt... limte plexien og grillen i går og det holder som faen! får se med tiden om det skulle falle av eller noe, men tror det ikke... Axel Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Vel, det spørs på hvor bra limes herdes da, eller hvor elastisk det er. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Jeg synes at hvitt er stilig jeg, og da helt speilblankt. Kanskje noen svarte striper? Lenke til kommentar
Didrik_AK Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Syns dette er en fin worklog men ble litt skuffa da jeg så at det ikke var så vakkert rundt bunnyen. har du ikke pusset kantene i det hele tatt ? Lenke til kommentar
axelh Skrevet 24. november 2006 Forfatter Del Skrevet 24. november 2006 Syns dette er en fin worklog men ble litt skuffa da jeg så at det ikke var så vakkert rundt bunnyen. har du ikke pusset kantene i det hele tatt ? 7351963[/snapback] har ikke pusset der nei.... De blir jo dekket til med stoff og neon wire Axel Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Brukbare føtter Her skal jeg montere en rød 120mm vifte: Bare meg eller er 120mm viften din transparent? Lenke til kommentar
axelh Skrevet 26. november 2006 Forfatter Del Skrevet 26. november 2006 Brukbare føtter Her skal jeg montere en rød 120mm vifte: Bare meg eller er 120mm viften din transparent? 7359507[/snapback] jepp det er den..hehe den skal mest sannsynlig sitte i strømforsyningen... Axel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå