_Ice-T_ Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 Finnes det noen programmer som man kan bruke til å "ta over kontrollen" til andre pc'er uten at de må installere samme program? Bruker Radmin nå... (Remote Administrator) Tenkte jeg skulle ha det litt artig med de i klassen + Læreren selvfølgelig :razz: Er på skolen nå.... Håper på noen raske svar... gjerne en link til å laste ned programet (hvis det finnes et da) Lenke til kommentar
PowerOfNow Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 kjører dem f.eks windows 2000, kan du jo sette opp telnetservere (er jo default i win2k) :smile: Lenke til kommentar
Shadow_iX Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 http://www.dame-ware.com Lenke til kommentar
_Ice-T_ Skrevet 12. november 2002 Forfatter Del Skrevet 12. november 2002 alle sammen på nettverket har passord så dameware funka ikke.... Skulle hatt noe der jeg kan ta over musa å diverse sånn.. så jeg ser skjermen til den personen jeg kødder med... Lenke til kommentar
tnt Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 Pcanywhere funker bra, er ett remote program til windows pc'er Lenke til kommentar
Ptomania Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 Det du snakker om er ulovelig da.. og du kan bli annmeldt for det.. iallefall i teorien. Det du nemmlig er ute etter er en trojaner.. som er ulovlig.. sådeså. Ptomania Lenke til kommentar
_Ice-T_ Skrevet 12. november 2002 Forfatter Del Skrevet 12. november 2002 Ptomania: Nei jeg er ikke ute etter trojaner nei.... jeg går på PLUSS IT-Skole.... å jeg skal bare kødde litt med dem i klassen... så du kan bare holde kjeft med de dumme teoriene dine... hold dem for deg selv... det er det lureste... Ikke noe vondt ment... Lenke til kommentar
Treat Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 pliz ice-t tragisk laterlig : Lenke til kommentar
smetho Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 Quote: Den 2002-11-12 14:39, skrev _Ice-T_:Ptomania: Nei jeg er ikke ute etter trojaner nei.... jeg går på PLUSS IT-Skole.... å jeg skal bare kødde litt med dem i klassen... så du kan bare holde kjeft med de dumme teoriene dine... hold dem for deg selv... det er det lureste...Ikke noe vondt ment... Fjortiss gutt skal gjøre fjortiss ting med fjortiss mengde kunnskap Ikke noe vondt ment....:wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå