ohmrecs Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Hei Er ute etter en bærbar til ei jente på 12, skal brukes til msn og surfing. Noen ideer? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 HeiEr ute etter en bærbar til ei jente på 12, skal brukes til msn og surfing. Noen ideer? 7253360[/snapback] Du har vel ikke så veldig mye å velge imellom på ditt budsjett. Elprice pleier å ha billige bærbare til en god penge. Eller så kan du jo kjøpe noen som er brukt og få mere for pengene:) Finnes plenty av bærbare med Pentium M prosessor som er meget gode.. Lenke til kommentar
magnum65 Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Lefdal har denne til 5000,- http://www.lefdal.com/is-bin/INTERSHOP.enf...wUAAAEOefQs9Q46 Burde være helt grei til det bruket du beskriver. Lenke til kommentar
Loko Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Toshiba er ABSOLUTT et merke å anbefale. Et at de bedre merkene. Merkemessig så mener jeg de ligger litt under IBM som ligger på en klar topp. Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Toshiba er ABSOLUTT et merke å anbefale. Et at de bedre merkene. Merkemessig så mener jeg de ligger litt under IBM som ligger på en klar topp. 7255133[/snapback] Lenge siden IBM lå på topp gitt... Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Toshiba er ABSOLUTT et merke å anbefale. Et at de bedre merkene. Merkemessig så mener jeg de ligger litt under IBM som ligger på en klar topp. 7255133[/snapback] Kommer jo an på hva pcen skal være topp i? Ift stabilitet så vant jo nylig IBM, ift spillytelse vil jo de fleste sverge til dells XPS-serie (i Norge er de uten tvil på topp), bærbare med massevis av ekstrautstyr til en rimelig pris er jo storrt sett asus kongen på (er vell webcam, BT, minnekortleser, mus og bæreveske med stort sett alle, til og med de billigste). Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Toshiba er ABSOLUTT et merke å anbefale. Et at de bedre merkene. Merkemessig så mener jeg de ligger litt under IBM som ligger på en klar topp. 7255133[/snapback] Lenge siden IBM lå på topp gitt... 7255185[/snapback] Men de topper vel fortsatt på pris, sist jeg sjekket lå de veldig høyt.. Lenke til kommentar
ohmrecs Skrevet 14. november 2006 Forfatter Del Skrevet 14. november 2006 Hva med http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=73048# ?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå