Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jeg har kjærlighetsog..

Gjest Gjest_Desperat_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Desperat_*

Min lille historie:

Fra begynnelsen av denne års sommerferie, har jeg snakka veldig mye med ei jente som går i paralellklassen min (i 10'ende klasse) Vi snakket hele døgnet på msn, og etterhvert begynnte vi å treffe hverandre.. Hun var så spesiell fra de andre jentene. Hun var smart, dyp og brydde seg om meg. Hun hindret meg i å bli gal. (ble mobbet litt på skolen) Jeg kan huske hvor nervøs jeg var første gangen jeg skulle treffe henne.(vi hadde aldri pratet i virkeligheten før) Jeg likte henne kjempe godt, og hun hadde vært forelska i meg en stund. Første møte gikk fint og allt var som i himmelen. Så etter det har vi møttes mange mange ganger.. Helt til rundt skolestart.. Da ble vi sammen. Tiden etter det har vært hærlig, vi har kysset og klemmet og vært totalt forelsket i hverandre.. Hun betydde (og betyr) ALT for meg..

Mitt livs mest fantastiske periode, ser ut til å brått stoppe nå. Så, på mandag sier hun at hun har lyst til at vi stopper.. gjør det slutt.. (hun gjør det ikke direkte slutt, vi diskuterer det enda veldig) Hun ville først ikke si meg grunnen.. og det var SMERTEFULLT for meg.. Det var så merkelig. for på fredagen i forrige uke.. hadde vi hatt det knall. (faktisk aldri gått så langt før som den dagen.. hun runket meg for første gang)

I går fikk jeg henne til å prøve videre fram til helgen ,, for MIN skyld.. Etter utrolig mye masing fra meg.. Jeg elsker henne så. og klarer ikke la henne være. Dere vet helt sikkert hvordan det er , når det BESTE som har hendt dere, ikke vil være med dere mere. Men i alle fall, det var helt forferdelig. Jeg har aldri gråta så mye før.. Og det var første gangen jeg har fellt tårer på skolen. Og det ble ikke bedre av at på skolen virket hun glad. Men jeg tror ikke hun er det. Når jeg skriver på msn om hvor dumt det er at hun bare plutselig forsvinner fra meg ,,, feller hun tårer hun også (i form av smileys)

Så, i dag på skolen funket ting litt bedre.. Jeg holdt rundt henne igjen.. og det føltes som verdens beste rus.. ,,, og da vi kom hjem, sa hun noe til meg. Hun sa at hun hadde blitt totalt ferdig med meg, og hadde lovet seg selv å ikke rote seg opp i meg mere. Hun sa også noe om hvorfor mente at meg og hun ikke kunne fortsette:

::" Ikke la meg "leke" med deg . tuste rundt med følelsene dine .

Det er nettop det jeg gjør .!

Jeg ødelegger deg med å gjøre dette her .

Vi kan bare slutte det av her og nå . Så kommer du over det med tiden .

Hadde Fint duh . Du har virkelig gitt meg de beste stundene i livet mitt. Ha en plass i mitt hjerte vil du altid ha, rett å slett fordi du er et så fantastisk menneske som er jeg bryr meg utroli mye om .

<3 " ::

Liksom ,, hva sier man til sånnt? Og så fikk jeg også vite at det lå noe mere bak dette. Hun hadde tidligere snakket med en fyr :

Han fyren sier:

Virker veldig som du er lei

Jenta mi sier:

Hmm kanksje*

Han fyren sier:

merker det derfor bør du ikke si ja til han

Dama mi sier:

Tankeleser duh *** ?!

eeh du mener ?

Han fyren sier:

tanker er noe jeg forstår meg på har jeg hørt

jeg mener at siden du ikke er noe hyp på han lengere bør du ikke ta han tilbake du vil skape masse rot for deg selv

Dama mi sier:

Jeg er i meg selv BARE rot, så blir ikke noe forskjell uansett .

Han fyen sier:

joh det gjør d..blir masse rot med føleser åsså angrer du på d

-----------------------------

Dette hadde hun blitt påvirka av. Hun aner ikke hvorfor. Men det er nå så.. Jeg er så sinnsykt desperat etter henne, for jeg elsker henne VIRKELIG.. og hun betyr ALT for meg... Og det gjorde jeg for henne og..

Jeg har fått fiksa slik at hun blir med meg ut i morra (fredag) .. Da kan jeg få snakka ordentlig med henne.

Men ... :cry: trenger noen innspill... takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Veldig trist å lese dette her....

Nå skal jeg ikke begynne å legge ut om mine egene historier rundt dette, men har sitti med slike følelser selv også. Det svir no inni helvete, det er sikkert!

Jeg håper for all del at dette ordner seg for deg. Det er uten tvil det beste. Men, sammtidig håper jeg inderlig at du er så smart at du klarer å se når håpet er ute slik at du ikke ender opp med selvpining. Det er veldig vanskelig å innse at håpet er ute, men det blir mye, mye værre jo lenger tid det tar.

Uansett, ønsker deg virkelig lykke til i morra! Og, hvis det skulle gå på tryne så sitter jeg på noen knakende tips om hvordan dempe kjærlighetssorg :) Ble kvitt en som varte i to måneder bare iløpet av en knapp uke i fjord. :) Det var en ny opplevelse det!

Lenke til kommentar
Du må unngå å ta forelskelser i så ung alder så veldig alvorlig for i 99,99999999% av tilfellene så er ikke dama du møter på ungdomskolen den du kommer til å dele livet med.

7253932[/snapback]

Alikevel, man blir jo ikke sammen med noen for at det skal bli slutt. Man håper jo på at man har en fremtid med personen man er sammen med, selvom det dessverre ikke alltid blir sånn.

Man forandrer seg mye når man er så ung, det er kanskje derfor.. Jeg ble sammen med gamlekjæresten min når jeg nettopp hadde fylt 15. Vi var sammen i to år, og tro meg, jeg forandret meg masse på den tiden. Til slutt hadde vi bare vokst fra hverandre og følelsene var ikke der lenger. Kjipt, men sånn er det.

Det er fler fisk i havet, trøst deg med det. Selvom det ikke hjelper akkurat nå.

Lenke til kommentar

jeg ha rogså vært der, det som jeg gjorde kunne kansje ha fått meg drept, jeg kjørte 12 mil på nesten 30 minuter, og endte på en fyllekule som varte i 3 dager...

så det er ikke enkelt når man er så forelsket i noen og de plutselig gir opp...

men jeg ønsker deg lykke til.=)

Lenke til kommentar

Som mange her sier i fra før av, har de fleste vært i gjennom noe av det samme. Kjærligheten hemmer oss, og tryller oss inn i en transe. Når du har kommet inn i denne transen, tenker du nesten alltid på den du er glad i, og du har ikke ord for hvor sterkt du liker personen...

Kjærlighet kan også være vondt, når man fremdeles er i denne transen, der den andre personen ikke er så veldig positivt innstilt. Noe som svir...

Hvis hun virkelig elsker deg, tar hun deg tilbake. Du må snakke ut med henne, men husk! Ikke overdrive! Du må også klare å styre deg selv, da går det mye bedre.

Lykke til, jeg veit ikke om noen flere råd.. Men lykke til! La oss håpe kjærligheten binder dere sammen igjen.. :)

Lenke til kommentar
jeg ha rogså vært der, det som jeg gjorde kunne kansje ha fått meg drept, jeg kjørte 12 mil på nesten 30 minuter, og endte på en fyllekule som varte i 3 dager...

7255616[/snapback]

Uhm.. så, 240km/t i snitt, da? Du kjørte sikkert fort, men trukke det kamerat.. ;)

Lenke til kommentar

7255616[/snapback]

Uhm.. så, 240km/t i snitt, da? Du kjørte sikkert fort, men trukke det kamerat.. ;)

7257040[/snapback]

og du risikerte ikke bare ditt eget liv på det heller.. men det er off-topic..

det gjelder og ikke ta forhastede beslutninger..

du kan jo prøve å spille svak.. "jeg er vel ikke bra nok for deg", "jaja, livet går vel videre... en gang.."..

ikke vær slem, oppfør deg som om det er du som hadde gjort noe galt..

(det var nå mitt forslag i hvertfall)

Lenke til kommentar

Er ikke helt sikker på rådet ditt lathorv.. syting og whining har langt fra alltid positiv effekt. Funker hvertfall ikke på meg. Dessuten, får du henne tilbake ved å spille på medlidenhet, er det feil grunnlag uansett, og vil ikke holde. Du vil ikke ha ei dame som er sammen med deg bare fordi hun syns synd på deg..

Lenke til kommentar
Er ikke helt sikker på rådet ditt lathorv.. syting og whining har langt fra alltid positiv effekt. Funker hvertfall ikke på meg. Dessuten, får du henne tilbake ved å spille på medlidenhet, er det feil grunnlag uansett, og vil ikke holde. Du vil ikke ha ei dame som er sammen med deg bare fordi hun syns synd på deg..

7257992[/snapback]

joa.. men forstod det som at det var uaktuelt å bli sammen igjen.. isåfall fortjener hun litt skyldfølelse.. men det er vel uansett ikke helt fair å presse noen til å bli sammen igjen på noen måte vel? whining eller ikke..

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

7255616[/snapback]

7257040[/snapback]

Altså, han prøvde å få frem et poeng. Hold deg saklig, eller hold kjeft.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...