alllanno Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 Har en Pentium IV 1,6 GHz med standard komponenter og XP Pro. Funker greit, men internett er ofte veldig tregt. Har på samme maskin et Win 98 system hvor alt går knallbra. Internett er kjapt der. Har prøvd å skru av firewall og alt annet rart. Hjelper ikke. Noen forslag? Lenke til kommentar
neXon Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 he du xp drivara til evt isdn/modem eller ka du he? oppdater dei isofalll....fiiiint Lenke til kommentar
alllanno Skrevet 13. november 2002 Forfatter Del Skrevet 13. november 2002 Alle drivere er de riktige. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 18. november 2002 Del Skrevet 18. november 2002 Hva slags modem har du?? Lenke til kommentar
alllanno Skrevet 19. november 2002 Forfatter Del Skrevet 19. november 2002 Det har delvis løst seg nå. Det viste seg at det var en nettverksledning som var av litt dårlig kvalitet. Ikke brudd men bare av lav "klasse" for 100Mbps. Så tydeligvis bruker min pc serveren som DNS-lookup eller noe sånt. Takk for innsatsen. Lenke til kommentar
Polaric Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 Jeg har på 2 forskjellige maskiner (home og pro) med analoge modem, opplevd at internet er blitt jævli tregt(det å få opp sider), downloadhastigheten har derimot vært normal! Ved nyinstallasjon var alt normalt. Aner ikke hvor jeg skal lete, noen tips? MVH Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå