Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Posten for morsome bil annonser!

arobicRoy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

han har selvfølgelig fjernet det. Men var opprinnelig bilde av en skutt bjørn...

Bare prisen, pluss mest forferdelige stylinga som oss bmw folk kan tenke oss på en bil.... Hadde vell vært mer morsom på bimmers.no :p

7495439[/snapback]

hehe, "oss bmw folk". Hva er han da? :)

Men la oss holde annonser hvor en ikke liker stylingen på vekk fra denne tråden, ellers blir det mye subjektive meninger og kjedelige poster...

Lenke til kommentar
Den var ikke noe morsom Flippo. Dont see the funn i den.

7501612[/snapback]

Ja, sånn forskjell kan det være på folk. Jeg lo nesten hysterisk når jeg leste den. "Fjarne kontrol i langt 120 meter" bare slo meg som en sinnsyk bra vri på norsk språk.

Kan legge til at selv etter 5 år i utlandet har jeg finner jeg fremdeles mine egne feilsteg i språk like morsomme. Men ikke alle ser språkproblemer som en kilde for komedie og ikke alle liker Borat. Bilen ser ut bra ut men litt langt unna for meg.

Plutselig tilbake :-)

Per Christian

Endret av Flippo
Lenke til kommentar
Den var ikke noe morsom Flippo. Dont see the funn i den.

7501612[/snapback]

Ja, sånn forskjell kan det være på folk. Jeg lo nesten hysterisk når jeg leste den. "Fjarne kontrol i langt 120 meter" bare slo meg som en sinnsyk bra vri på norsk språk.

Kan legge til at selv etter 5 år i utlandet har jeg finner jeg fremdeles mine egne feilsteg i språk like morsomme. Men ikke alle ser språkproblemer som en kilde for komedie og ikke alle liker Borat. Bilen ser ut bra ut men litt langt unna for meg.

Plutselig tilbake :-)

Per Christian

7504686[/snapback]

Le i vei :)

Lenke til kommentar
er jo bare en trykkleif, volvo xc90 2,4 er på 185hk.  :hrm:

7547258[/snapback]

Det morsomme me den annonsen der er at han forlaner over 800.000,- for en slik stygg bil!

Skjønner ikke meg på de som kjøper de der bilene når man kan få noe som er mye bedre, myyyye finere til en billigere penger!

Haha, over 800.000,- for en Volvo, jaja :roll:

Lenke til kommentar

7547258[/snapback]

Det morsomme me den annonsen der er at han forlaner over 800.000,- for en slik stygg bil!

Skjønner ikke meg på de som kjøper de der bilene når man kan få noe som er mye bedre, myyyye finere til en billigere penger!

7547310[/snapback]

Herregud kan en vertfall holde personlige meninger vekke fra denne tråden som omhandler MORSOMME bil annonser..?! CX90 er toppmodellen til volvo som er semi-luksus merke i GM avdelingen, så tror ikke 800 000 er ikke noen upris for nybil...

Dine fordommer mot volvo (hva enn det skulle være) kan du gjerne spare oss for...

edit: vups mente ford, ikke gm ;)

Endret av tronni_87
Lenke til kommentar

7547258[/snapback]

7547310[/snapback]

Herregud kan en vertfall holde personlige meninger vekke fra denne tråden som omhandler MORSOMME bil annonser..?! CX90 er toppmodellen til volvo som er semi-luksus merke i GM avdelingen, så tror ikke 800 000 er ikke noen upris for nybil...

Dine fordommer mot volvo (hva enn det skulle være) kan du gjerne spare oss for...

7551561[/snapback]

:yes:

Syns nå ikke akkurat en skriveleif gjør en annonse så morsom heller.

Ett siffer for mye?!?! :dribble: Ha ha, jeg ler meg skakk :lol:

Nei da.. :nei:

Lenke til kommentar

7547258[/snapback]

7547310[/snapback]

7551561[/snapback]

:yes:

Syns nå ikke akkurat en skriveleif gjør en annonse så morsom heller.

Ett siffer for mye?!?! :dribble: Ha ha, jeg ler meg skakk :lol:

Nei da.. :nei:

7563389[/snapback]

som jeg sa, LITT kul/morsom. mente ikke hysterisk morsom ;)

Endret av d3vil
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...