irmen Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Jeg har et sony handycam, aner ikke hva slags betegnelse, men er et ganske billig videokamera. En kompis av meg tok noen bilder med videokameraet mitt, men når vi prøver å legge det inn i picture package (programmet som fulgte med kameraet) så kommer bildene som sånn stillbilde film med lyd! filnavnet er avi... hvordan i all verden kan jeg få ut et og et bilde, ikke som film... håper noen kan hjelpe! Lenke til kommentar
no_viking_no Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 hvordan i all verden kan jeg få ut et og et bilde, ikke som film... håper noen kan hjelpe! 7253055[/snapback] har også sony handycam. det som mest sansynnlig skjedde, at dere tok foto som video. det er en mulighet på handycam. du kan også ta bilder på tape og da blir disse som .avi filer. for å få dem ut, må du bruke video redigering software og evt. kopiere frames etter frames til clipboard o.s.v. Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Det skal vel gå ann å lagre de på minnekortet? hvis det er noe minnekort.. Lenke til kommentar
no_viking_no Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Det skal vel gå ann å lagre de på minnekortet? hvis det er noe minnekort.. 7255367[/snapback] jepp, det er minekort i kamera, men du kan velge å ta bilder og eller video på minekort også..... hvis jeg ikke husker feil og du trykker record knappen i minekort modus, da får du vanlig .avi. for å ta bilder, bruker du egen knapp på kamera, og kan ta bilder enten på minekort eller tape..... jeg tipper at de har tatt bilder på tapen i stedet for minekortet, eller brukte record knappen i minekortet modus..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå