Taad Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 Hallo, lenge siden jeg har vert her nå, men nå har jeg et problem. Jeg la formaterte alle hdd'ene her om dagen å la inn xp professional. Jeg lasta ned noen nye xp drivere til mitt GeForce 2 mx 400, fra nvidia.com men når jeg spiller cs eller andre spill så fryser pc'en etter 5-10 min. Har prøvd en del drivere men ingen fungerer ordentelig. Hva kan de være? Lenke til kommentar
Halvsame Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 Hmmm... Et øyeblikk trodde jeg faktisk at maskina di frøys rent fysisk. Må være litt fr tidlig på morgenen for meg . Kan dessverre ikke hjelpe deg. Lenke til kommentar
rondespiret Skrevet 13. november 2002 Del Skrevet 13. november 2002 He he, trodde også at det var noe med temperaturen til maskina di... Godt skrevet :smile: Lenke til kommentar
dj_doggy Skrevet 13. november 2002 Del Skrevet 13. november 2002 må nesten si meg enig med de 2 andre, rent fysisk fryse(is) Lenke til kommentar
Taad Skrevet 13. november 2002 Forfatter Del Skrevet 13. november 2002 Klikker da... om det er et bedre ord Lenke til kommentar
!Alex! Skrevet 17. november 2002 Del Skrevet 17. november 2002 du har sikker lasta ned en detonator driver. jeg gjorde det en gang da "flippa" det når jeg skulle spille q3 og cs. prøv heller å laste ned en annen driver. (40.xx er detonator drivere) Lenke til kommentar
jo-amund.granhei Skrevet 19. november 2002 Del Skrevet 19. november 2002 Hmm...må inrømme det at jeg også trodde at PC-en din frøs. (Fysisk sett altså) Har hatt det samme problemet selv og løste det ved å bruke en eldre men ikke nødvendigvis mye dårligere driver til skjermkortet. Jeg brukte en Detonator fra Nvidia. (40.72win2xp) Jeg tror det er noe feil ved denne og "rullet" en driver tilbake. Begynte å bruke den gamle driveren og da ordnet alt seg :smile: Men jeg har et probem selv, maskinen yter altfor lite. Scorer bare 6200 3D-marks. Jeg har en xp1800, 768 MB DDR og G4 440MX. Det må da gå an å score mer med det? Lenke til kommentar
CaveDog Skrevet 19. november 2002 Del Skrevet 19. november 2002 Legg inn chipset driverne til hovedkortet ditt, hvis ikke du har gjort det. Hadde samme problemet med mitt tidligre geforce 2 gts kort. Lenke til kommentar
kjeholth Skrevet 19. november 2002 Del Skrevet 19. november 2002 eller bare drit i å bruke XP. 2K for alle penga!! Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 19. november 2002 Del Skrevet 19. november 2002 format eller legg et teppe rundten (det siste gjorde jeg da min pce frøys det hjalp faktisk) formater og last ned gamle drivere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå