psykotor Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 kan noen hjelpe meg,eg har fått et virus på pc'en min,det ødelegger alle exe filene mine,lagrer enormt mange internett email messages overalt(har over 1000 av de) har aldri mottat eller sendt en eneste,og cd-driveren funker ikke!! har dere noen tips så er eg helt åpent,så lenge det ikke involverer formatering! Lenke til kommentar
Lizard Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 hvilket virus? søk på http://www.symantec.com sine sider... de har som regel en måte å fjerne det på... Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 Og kjøp virusprogram!!!! Lenke til kommentar
psykotor Skrevet 12. november 2002 Forfatter Del Skrevet 12. november 2002 hva er vitsen og kjøpe virus program når ingen exe filer fungerer og cd-rommet ikke fungerer! noen som har peiling som vet Lenke til kommentar
Samot Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 Forsøk med webbasert skanning. http://housecall.trendmicro.com/ Lenke til kommentar
Wotan Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 Last ned oppstarts disketter fra ett antivirus selskap (Norman f.eks) Boot fra disse og rens pc'n din. Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 Eller reinstall, om du ikke har noe imot det. Etter reinstallasjonen lager du deg en image fil av partisjonen som du har operativsystemet på. Slik at du ikke trenger å stresse sånn neste gang du får virus. Legg image filen på en CD, og ta jævnlig backup av dine viktige filer som ikke er med på imaget du har laget. Og kjør virusprogram konstant, med monitoring av alle inkommne og utgående filer. Lenke til kommentar
psykotor Skrevet 12. november 2002 Forfatter Del Skrevet 12. november 2002 er dette det samme som Norton Emergency Disk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå