nahoy Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 (endret) Jeg har registrert meg på google.com/adsense. Jeg skulle i dag prøve å logge meg inn på google.no/adsense, men det gikk ikke. Er disse to forskjellige systemer? Burde jeg i så fall heller registrere meg på norsk adsense slik at det blir lettere med skatt og betaling osv.? EDIT: Leif i overskrift. Endret 13. november 2006 av nahoy Lenke til kommentar
Fløffi Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Jeg har registrert meg på google.com/adsense. Jeg skulle i dag prøve å logge meg inn på google.no/adsense, men det gikk ikke. Er disse to forskjellige systemer? Burde jeg i så fall heller registrere meg på norsk adsense slik at det blir lettere med skatt og betaling osv.? 7252921[/snapback] ikke for å være frekk, men hva har dette med web-design å gjøre? Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 (endret) Jeg har registrert meg på google.com/adsense. Jeg skulle i dag prøve å logge meg inn på google.no/adsense, men det gikk ikke. Er disse to forskjellige systemer? Burde jeg i så fall heller registrere meg på norsk adsense slik at det blir lettere med skatt og betaling osv.? 7252921[/snapback] Det bør jo ikke være noen forskjell siden man angir hvilket språk siden er på og hvilket land pengene skal sendes til. Men kan du ikke bare sende en mail til Google å spørre? EDIT: Kanskje dumt spørsmål, men funker det å logge inn på google.com/adsense? Fløffi: Mener du denne posten er postet feil er det lov å trykke rapporter kanppen, så kan en moderator selv vurdere om den er feilpostet og informere trådstarter. Endret 11. november 2006 av JonT Lenke til kommentar
nahoy Skrevet 12. november 2006 Forfatter Del Skrevet 12. november 2006 Jeg vet ikke hvor jeg ellers skulle postet denne posten, dette var det nærmeste jeg fant. Jeg kommer inn på .com/adsense ja, men ikke på .no Jeg får vel sende en mail til google. Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Nett-tjenester? 7274167[/snapback] Unødvendig innlegg? --- Ellers kan du se om det går ann å skifte fra engelsk til norsk. Tror egenklig ikke at det har noe å si om det er engelsk eller norsk. Det jeg finner merkvendig er at jeg klarer å logge inn på beggesidene. Vet ærlig talt ikke om jeg har registrert addressen to ganger. Lenke til kommentar
nahoy Skrevet 13. november 2006 Forfatter Del Skrevet 13. november 2006 Jeg kan velge norsk språk på .com, men allikevel står det .com, og jeg klarer ikke å logge meg inn på .no. Sender en mail til google nå. Lenke til kommentar
nahoy Skrevet 13. november 2006 Forfatter Del Skrevet 13. november 2006 Fikk et svar fra google nå, det ser ut som om jeg er et spesialtilfelle. Takk for tilbakemeldingen. Jeg har videresendt informasjonen til vårtekspertteam. Jeg foreslår at du bruker www.google.com/adsense eller www.google.com/adsense/?hl=no til å logge deg inn på AdSense-kontoen din. Det er ikke noen forskjell på disse sidene, og det har ikke noen betydning hvilken side du først registrerte deg på. Vennligst kontakt oss på [email protected] hvis du har ytterligere spørsmål. Vennlig hilsen Ole Google Adsense-teamet Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Sikkert bare en bug. De retter den nok etterhvert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå