arobicRoy Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Var det noen andre som fikk med seg at Helen Bjørnøy vår kjære miljøvernminister klarte å si på Tabloid, at en av de tingene bilavgifter blir regnet ut på grunnlag av er forbruk per mil? Lenke til kommentar
huffadhemi Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Var det noen andre som fikk med seg at Helen Bjørnøy vår kjære miljøvernminister klarte å si på Tabloid, at en av de tingene bilavgifter blir regnet ut på grunnlag av er forbruk per mil? 7252901[/snapback] God-dag-mann-smør-på-økseskaft-i-flesk? :!: Ha en fin dag. Lenke til kommentar
CrazyEagle Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Var det noen andre som fikk med seg at Helen Bjørnøy vår kjære miljøvernminister klarte å si på Tabloid, at en av de tingene bilavgifter blir regnet ut på grunnlag av er forbruk per mil? 7252901[/snapback] God-dag-mann-smør-på-økseskaft-i-flesk? :!: Ha en fin dag. 7253072[/snapback] Hae? Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Nå var jeg ikke helt med her? Gåre ann å se det tabloidgreiene på en slags ntt-tv? jeg ser aldri på tv, så jeg får aldri med meg slikt Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Jeg så ikke programmet, men CO2, volum og vekt avgiften har forsåvidt litt med drivstofforbruk å gjøre. Lenke til kommentar
huffadhemi Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Drivstoffforbruk har ingenting med avgiftene å gjøre. Dagens system baserer seg på hk, volum og vekt og selvfølgelig moms på verdien. Det foreslåtte systemet baserer seg på hk, co2 utslipp og vekt + moms på verdien. Og forbruk (som fremdeles ikke har noe med avgiftene å gjøre) per mil = liter per mil per mil. Altså en 'per mil' for mye. Så Bjørnøy er 2x feil. Ha en fin dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå