Gå til innhold

K&H oppgave: "Ha det Pogo", based on a real story.

Tethrix

Anbefalte innlegg

Jeg og 2 kompiser skulle lage en tegneserie som kunst og håndtverk oppgave (Tiende klasse) og vi slet litt med å finne ut hva tegneserien faktisk skulle handle om.

Etter et kvarter eller noe sånt med tenking kommer en eller annen av oss med den geniale ideen: å lage en tegneserie ut av hamster-historien til vår kjære SkyMarshall. Alle var enige om at dette var en god idé, og vi gjorde det.

Du _burde_ ha lest historien om Pogo (Post #10 av SkyMarshall) før du ser på vår tegneserie for å få mest mulig ut av den.

Ingen av oss er spesielt gode til å tegne eller skrive, bare så det er sagt! Men det merker dere nok hvis dere ser...

Here it goes: (NB: ta det som èn stor side, og ikke 2 små, så les fra venstre til høyre over hele.)

MADGamer.jpg

Dedikert til SkyMarshall og hans eks!

Endret av Tethrix
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
:!:  Bra den der.

Men ble ikke "Pogo dør med oss!" sagt idet han blir kastet ut?

7256270[/snapback]

Naaah... Tror ikke det blir beskrevt ordrett. Men jeg kom på det akkurat når vi var ferdig, og siden det var en viktig detalj tok vi den med litt annerledes i stedet for å ikke ta den med at all.

Lenke til kommentar

Jeg ler fortsatt hver gang jeg ser det bilde der Skymarshall tar to piruetter :p

Jeg er stolt over å ha hvert med på å lage denne flotte tegneserien.

Jeg er også litt overasket over at resultatet ble så bra ;) I og med at vi egentlig er så lite flinke til å tegne :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...