Tethrix Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 (endret) Jeg og 2 kompiser skulle lage en tegneserie som kunst og håndtverk oppgave (Tiende klasse) og vi slet litt med å finne ut hva tegneserien faktisk skulle handle om. Etter et kvarter eller noe sånt med tenking kommer en eller annen av oss med den geniale ideen: å lage en tegneserie ut av hamster-historien til vår kjære SkyMarshall. Alle var enige om at dette var en god idé, og vi gjorde det. Du _burde_ ha lest historien om Pogo (Post #10 av SkyMarshall) før du ser på vår tegneserie for å få mest mulig ut av den. Ingen av oss er spesielt gode til å tegne eller skrive, bare så det er sagt! Men det merker dere nok hvis dere ser... Here it goes: (NB: ta det som èn stor side, og ikke 2 små, så les fra venstre til høyre over hele.) Dedikert til SkyMarshall og hans eks! Endret 9. november 2006 av Tethrix Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 (endret) hehe, morsom den, men for en som ikke har lest historien tror jeg det kan være ganske vanskelig å skjønne hva tegningene forestiller, spesielt de to siste rutene Endret 9. november 2006 av Pinglebolle Lenke til kommentar
Tethrix Skrevet 9. november 2006 Forfatter Del Skrevet 9. november 2006 Er vel derfor jeg skrev at du burde ha lest historien først... Lenke til kommentar
Eclipsed Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Synes den var artig jeg! Husker godt jeg lo meg skakk av historen til SkyMarshall den gangen... Artig å se en visuell tegning av den Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 (endret) Haha ... svin! :!: Jammen det var jo herlig å se igjen, najs! (og gjennoppleve i form av kortfilmer inne i hodet) Endret 10. november 2006 av SkyMarshall Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 *mumle noe om dyreplageri og tåsopp* Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 R.I.P Pogo Stakkars hamster som ble pælma på en lyktestolpe av alle ting. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 :!: Bra den der. Men ble ikke "Pogo dør med oss!" sagt idet han blir kastet ut? Lenke til kommentar
Tethrix Skrevet 10. november 2006 Forfatter Del Skrevet 10. november 2006 :!: Bra den der. Men ble ikke "Pogo dør med oss!" sagt idet han blir kastet ut? 7256270[/snapback] Naaah... Tror ikke det blir beskrevt ordrett. Men jeg kom på det akkurat når vi var ferdig, og siden det var en viktig detalj tok vi den med litt annerledes i stedet for å ikke ta den med at all. Lenke til kommentar
MADGamer Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Jeg ler fortsatt hver gang jeg ser det bilde der Skymarshall tar to piruetter Jeg er stolt over å ha hvert med på å lage denne flotte tegneserien. Jeg er også litt overasket over at resultatet ble så bra I og med at vi egentlig er så lite flinke til å tegne :!: Lenke til kommentar
Hoenheim Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 (endret) Den er verdt en sekser Endret 13. november 2006 av Cakebaker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå