cyriax Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 Er det noen som kan fortelle meg hvordan jeg lager et Ghost image og hvordan jeg lager en bootbar CD med image på? Lenke til kommentar
bebbetufs Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 hvis du bruker ghost 2003 (har bare brukt den) så er det veldig lettfattelig i menyene. Du må lage en bootdisk med ghost på, men det gjør progget for deg. Du kan også sjekke http://ghost.radified.com/ for tips og triks. Ghost 2003 er eneste som kan ta et image og lagre til en NTFS partisjon. Hendig hvis du ikke har en FAT partisjon på maskinen. MvH Bernhard Lenke til kommentar
Stratos Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 1. Kjøp Ghost. 2. Se i kapittel 2 i manualen. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 Quote: Den 2002-11-12 09:40, skrev bebbetufs:Ghost 2003 er eneste som kan ta et image og lagre til en NTFS partisjon. MvHBernhard mener du eneste Ghostversjonen? ellers kan jo man alltid nevne drive image til powerquest i slik sammenheng Lenke til kommentar
bebbetufs Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 Ja, jeg mente eneste Ghost versjonen. Finnes flere image programmer, men jeg er ikke kjent med dem. De er jo ikke akkurat billige! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå