Gå til innhold

Begynne med World of Warcraft

Anbefalte innlegg

Heisann! :)

Har småtenkt å begynne med WoW, igjen.. Sitter og installerer det nå, faktisk!

Dette er sikkert en post jeg kanskje kunne ha søkt meg frem til svar på, men jeg vet virkelig ikke helt hvor jeg skal begynne, så..

Det jeg egentlig lurer på, om det var noe spesielt EKSTRA jeg burde (hadde vært kjekt) å) ha installert når man spiller.. Tenker på slike "User Interface" -mods/skins, eller hva de heter.. Hvem som er liksom bra og kjekk å ha?!

Også husker jeg det var noe som man kunne installere, som gjorde quest-logen bedre, at man kunne se hvilken level de-og-de -questene hadde, osv.. Men, det er vel kanskje mange av dem? Noen forslag?

Ellers, noe annet som har kommet i det siste, som man burde installere?

Bare å komme med forslag! :thumbup:

Tusen takk! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heya.

Vel får anbefale Titan Panel.

Scrolling combat text dersom du ikkje er fornøgd med blizzard sin innebygde.

Addons er ein prøve og feile sak. Man tester ut, finner ut om man liker og tar vare på dei.

Berre ta ein titt innpå curse-gaming.com og sjå på dei mest populære og class bestemt.

Lenke til kommentar

Takker igjen for alle tips! Men, har dere et forslag til en bra Quest-UI? :)

Jeg mener jeg hadde noe som het "cosmos" før?! Den la i hvert fall en 5 quest på "desktopen", hvis dere skjønner!? Gjerne en god slik, som virker! :)

Takk, takk!

Lenke til kommentar

wow uten addons er som øl uten alkohol.. det er noe som mangler

for lvling er vel disse ganske greie å ha

-Titan panel /Fu Bar (en bar som man får med forskjelig info)

- Monkeyquest (gjør så du ser lvl cap på quests og får dem opp på skjermen)

- Scrolling combat text ( En addon som viser dmg etc du gjør på skjermen med kule skrifter og farger)

Lenke til kommentar
1: start med wow.

2: finn ut hva du savner.

3: last ned en addon for det du savner.

Forskjellige addons til forskjellige klasser, så man må nesten teste spillet før man bestemmer seg for addons.

Tenk om du liker spillet uten......?

7273988[/snapback]

Har spilt WoW før.. stilte meg faktisk utenfor Spiderman og fikk tak i CE -versjonen! :)

Og det jeg savner akkurat nå er en sånn sak for å vise noen quests + level på "desktopen" (hva kaller dere det?)

Takker igjen! :)

CT_raidassist? Noe jeg trenger før jeg kommer høyt i level og skal raide? :dontgetit:

Lenke til kommentar

Jess. CT_raidassist gjør det å kontrollere et raid langt lettere, men krever at de fleste har addonen installert.

Hvis du vil vise quests på "desktopen" holder du bare inn skift og trykker på questene du vil ha opp. De vil også komme opp automatisk når du fullfører et mål i dem.

Lenke til kommentar
Jess. CT_raidassist gjør det å kontrollere et raid langt lettere, men krever at de fleste har addonen installert.

Hvis du vil vise quests på "desktopen" holder du bare inn skift og trykker på questene du vil ha opp. De vil også komme opp automatisk når du fullfører et mål i dem.

7274114[/snapback]

nåh... Det er en "ny" funksjon, er det ikke? Eller må jeg ha noe installert for å klare dette?

Takk, takk! :)

Lenke til kommentar
Scrolling Combat Text og Monkeyquest er bare gamle addons som allerede har blit implementert av Blizzard selv.

Av addons som er et must å ha vil jeg si at Auctioneer og CT_raidassist er de eneste jeg ikke greier meg uten, no matter what.

7274026[/snapback]

De som blizzard har er utrolig dårlige, og tenkte egentlig litt feil.. ikke monkey quest men questline

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...