Bone Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Heisann! Har småtenkt å begynne med WoW, igjen.. Sitter og installerer det nå, faktisk! Dette er sikkert en post jeg kanskje kunne ha søkt meg frem til svar på, men jeg vet virkelig ikke helt hvor jeg skal begynne, så.. Det jeg egentlig lurer på, om det var noe spesielt EKSTRA jeg burde (hadde vært kjekt) å) ha installert når man spiller.. Tenker på slike "User Interface" -mods/skins, eller hva de heter.. Hvem som er liksom bra og kjekk å ha?! Også husker jeg det var noe som man kunne installere, som gjorde quest-logen bedre, at man kunne se hvilken level de-og-de -questene hadde, osv.. Men, det er vel kanskje mange av dem? Noen forslag? Ellers, noe annet som har kommet i det siste, som man burde installere? Bare å komme med forslag! Tusen takk! Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Heya. Vel får anbefale Titan Panel. Scrolling combat text dersom du ikkje er fornøgd med blizzard sin innebygde. Addons er ein prøve og feile sak. Man tester ut, finner ut om man liker og tar vare på dei. Berre ta ein titt innpå curse-gaming.com og sjå på dei mest populære og class bestemt. Lenke til kommentar
Elvorn Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 (endret) CTmod pakka har en Quest-level addon. Finnes sikkert flere andre også, men jeg bruker den fra CTmod og den fungerer helt greit Du finner den her Endret 9. november 2006 av M_H_B Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Liker meg på et minimum. Det eneste jeg gjør er å krympe default UI'en, og installere Auctioneer og Gatherer. Lenke til kommentar
brannmannsam Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Finnes tusenvis av addons. Mange fine på curse-gaming Lenke til kommentar
Bone Skrevet 9. november 2006 Forfatter Del Skrevet 9. november 2006 Takker for svar, alle sammen! Skal begynne å sjekke litt ut! Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Gatherer Fishing buddy CT-Raid Mail-mod Threat-meter Tror det bare er de jeg har Liker det også minimalt! Hadde ingen modder før jeg begynte å raide i lvl 60! Lenke til kommentar
Bone Skrevet 13. november 2006 Forfatter Del Skrevet 13. november 2006 Takker igjen for alle tips! Men, har dere et forslag til en bra Quest-UI? Jeg mener jeg hadde noe som het "cosmos" før?! Den la i hvert fall en 5 quest på "desktopen", hvis dere skjønner!? Gjerne en god slik, som virker! Takk, takk! Lenke til kommentar
knux Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Hmmm, tror cosmos er ulovlig nå. Har iaf 3 venner som er blitt banna for det, dem brukte en gammal versjon. Men det jeg har å anbefale på et minimum er: CT-mod (Hele pakka, kjempe grei) Titan bar (Kan være grei denne også) Lenke til kommentar
Bone Skrevet 13. november 2006 Forfatter Del Skrevet 13. november 2006 Cosmos banna? Hvorfor det, om jeg tør spørre? Har lagt in Titan Bar, den var bra! CT-mod? Hva gjør den? Gjør den noe med quest-loggingen? Takker Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 1: start med wow. 2: finn ut hva du savner. 3: last ned en addon for det du savner. Forskjellige addons til forskjellige klasser, så man må nesten teste spillet før man bestemmer seg for addons. Tenk om du liker spillet uten......? Lenke til kommentar
Walts Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 wow uten addons er som øl uten alkohol.. det er noe som mangler for lvling er vel disse ganske greie å ha -Titan panel /Fu Bar (en bar som man får med forskjelig info) - Monkeyquest (gjør så du ser lvl cap på quests og får dem opp på skjermen) - Scrolling combat text ( En addon som viser dmg etc du gjør på skjermen med kule skrifter og farger) Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Scrolling Combat Text og Monkeyquest er bare gamle addons som allerede har blit implementert av Blizzard selv. Av addons som er et must å ha vil jeg si at Auctioneer og CT_raidassist er de eneste jeg ikke greier meg uten, no matter what. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 13. november 2006 Forfatter Del Skrevet 13. november 2006 1: start med wow. 2: finn ut hva du savner. 3: last ned en addon for det du savner. Forskjellige addons til forskjellige klasser, så man må nesten teste spillet før man bestemmer seg for addons. Tenk om du liker spillet uten......? 7273988[/snapback] Har spilt WoW før.. stilte meg faktisk utenfor Spiderman og fikk tak i CE -versjonen! Og det jeg savner akkurat nå er en sånn sak for å vise noen quests + level på "desktopen" (hva kaller dere det?) Takker igjen! CT_raidassist? Noe jeg trenger før jeg kommer høyt i level og skal raide? Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Jess. CT_raidassist gjør det å kontrollere et raid langt lettere, men krever at de fleste har addonen installert. Hvis du vil vise quests på "desktopen" holder du bare inn skift og trykker på questene du vil ha opp. De vil også komme opp automatisk når du fullfører et mål i dem. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 13. november 2006 Forfatter Del Skrevet 13. november 2006 Jess. CT_raidassist gjør det å kontrollere et raid langt lettere, men krever at de fleste har addonen installert. Hvis du vil vise quests på "desktopen" holder du bare inn skift og trykker på questene du vil ha opp. De vil også komme opp automatisk når du fullfører et mål i dem. 7274114[/snapback] nåh... Det er en "ny" funksjon, er det ikke? Eller må jeg ha noe installert for å klare dette? Takk, takk! Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Tja, et halvt år gammel kanskje? Og nei, ingen patcher trengs. Lenke til kommentar
Walts Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Scrolling Combat Text og Monkeyquest er bare gamle addons som allerede har blit implementert av Blizzard selv. Av addons som er et must å ha vil jeg si at Auctioneer og CT_raidassist er de eneste jeg ikke greier meg uten, no matter what. 7274026[/snapback] De som blizzard har er utrolig dårlige, og tenkte egentlig litt feil.. ikke monkey quest men questline Lenke til kommentar
Bone Skrevet 13. november 2006 Forfatter Del Skrevet 13. november 2006 Fant ikke questline, jeg! Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 http://www.wowace.com/files/ - Her finner du de fleste addons du trenger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå