MacBoy Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 (endret) Jeg tenkte på å kjøpe meg Inspiron 1501 og det jeg lurer på om dette ATI Radeon® Xpress 1150 256 MB HyperMemory skjermkoret er bra hvis jeg skal spille passe krevende spill? Endret 9. november 2006 av PC91 Lenke til kommentar
cravenn Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Det tviler jeg sterkt på. Lenke til kommentar
ElderScrollsinisten Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 (endret) Nope såvidt jeg kan se er det onboard og ganske så svakt Knapt noen pipes i det hele tatt, lav minne båndbredde, 128 eget + 128 på snyltern osv, osv gjør nok ikke dette til førstevalget nei. Men det kommer jo ann på hva du skal bruke det til. Avanserte 3D-spill blir nok vansklig. Kontorbruk, 2D og den slags går nok fint. Endret 9. november 2006 av ElderScrollsinisten Lenke til kommentar
MacBoy Skrevet 9. november 2006 Forfatter Del Skrevet 9. november 2006 http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=68976 Er denne pcen bra da?Er skjermkortet bra? Lenke til kommentar
ElderScrollsinisten Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 (endret) joda PC'en ser forsåvidt god ut den. Hvis man skulle pirke grusomt kunne man påpeke at det er 32bits prosessor, og 2x 512 istedenfor 1x 1024 så det blir dyrere ved evt oppgradering av RAM. Men dette er jo riktignok flisespikkeri "BTW Lest HWs test av den ?" Skjermkortet her er heller ikke særlig kraftig. Hva angår forskjellen mellom det og førstnevnte er jeg usikker på, du kan jo selv lese av benchmarken av far cry i HWs test som et eksempel på ytelsen den har. Igjen om du ikke har planer om heftig spilling tror jeg den duger fint den der. Endret 9. november 2006 av ElderScrollsinisten Lenke til kommentar
MacBoy Skrevet 9. november 2006 Forfatter Del Skrevet 9. november 2006 http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=326203 Jeg tror kanskje jeg går får denne!Den har bedre skjermkort og prossesor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå