WaterMarked Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 (endret) Jeg har vært borte 10 dager tidligere pga jeg har vært syk. Jeg har vært hoss legen og tatt blodprøver 2 ganger, men de finner ingenting og antar jeg har fått virusinfeksjon. Tror dere ikke at jeg faen er syk i dag og med feber, så til nå så har jeg en god del fravær.... Men jeg satser på at det er denne såkalte virusinfesjonen som bryter ut så jeg blir ferdig med dritet. Men hvordan kan jeg få dette fraværet til å bli gyldigt pga sygdom?? Legen ville ikke gi meg sykemelding, så det er utelukket, og jeg vedder på at med dette fraværet så tror en evt arbeidsgiver at jeg skulker pga jeg ikke har noen gyldig dokumentasjon på at jeg har vært syk. Arhh!! Dere aner ikke hvor frustret jeg er! Det er vell slik at jeg må på skolen i mårå uansett hvor dårlig jeg er... Endret 9. november 2006 av The_Free_Man Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812398713 Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Ta det opp med skolen. Men uten sykemelding blir det nok nada. Så får du heller passe på hva du spiser Lenke til kommentar
V-by Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 du kan få opptil 14 dager av fraværet ditt stryket bort, hvis du har sykemelding fra legen på at du har vert sjuk. Hvis ikke, så må du bare leve med at du har fraværet. Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 9. november 2006 Forfatter Del Skrevet 9. november 2006 Kan jeg ta det opp med lege og forklare at jeg har vært syk da slik at jeg får sykemelding eller legeatest? Jeg har vært hoss han 2 ganger pga dette, så det må vell bety litt? Lenke til kommentar
V-by Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 så lenge de finner ut at det er noe galt med deg, slik som f.eks en virusinfeksjon kan du få en lege-erklæring. Da skal det ikke være noe stress å søke om å få stryket noe fravær, da er det bare å prate med klasseforstanderen din. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå