Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Farge på skjegg, tar det lang tid?


Complexity

Anbefalte innlegg

  • 9 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

Bumper denne litt jeg da jeg har gjort den litt merkelige oppdagelsen av at jeg har helt rødt skjegg, mens håret er lysebrunt\mørkeblond, noe som ser forbanna sært ut, en annen kompis av meg har akkurat den samme fargekombinasjonen ;) Leste imidlertid noe litt interessant på en genetikkside om at hvis du hadde rødt skjegg\og eller fregner så hadde du genetisk anlegg for rødt hår. La også merke til noe rart hos en kompis, han er ganske lys, men har omtrent svart skjegg, noe jeg ikke får helt til å stemme. Rent logisk skulle man jo tro at håret på kroppen og hodet hadde samme farge som skjegget, men den gang ei.

Lenke til kommentar

En jeg kjenner får hvite/grå hår, det ser meget stilig synes jeg :)

 

Uansett, det er ingen vits å glede seg til skjegg, når du først starter å få det så må du bare barbere det vekk, ellers ser du ut som en boms hvis du går 2-3 dager uten å ha barbert deg.

 

Edit:

Variere svært, en jeg kjenner har hatt grått skjegg så lenge jeg har kjent han, svært stilig :p

7264846[/snapback]

 

Fint at jeg ikke er oppmerksom på hvor jeg poster, selv om det er en stund siden...

Endret av Bruktbilen
Lenke til kommentar
Jeg har helt lyst hår, nesten helt hvitt, så mitt skjegg er hvitt det og. Det pleier som regel å ha samme farge som resten av håret ditt, men jeg kjenner en som har lyst hår men mørkt skjegg. Ser faktisk litt komisk ut når han er ubarbert. :!:

7252954[/snapback]

 

Har enda til gode å se en som har skikkelig hvitt skjegg viss man ikke begynne å komme opp i åra. Men har ofte sett folk som nokså unge med dun og folk som er noe og tyve, men det er ikke skikkelig skjegg. :p

Endret av The_Free_Man
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...