Complexity Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 (endret) Snip Endret 23. februar 2013 av Complexity Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Posten flyttes til Samfunn ->Helse. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 9. november 2006 Forfatter Del Skrevet 9. november 2006 Posten flyttes til Samfunn ->Helse. 7252577[/snapback] Tenkte å poste der, men tenkte at dette har vel ikke noe med helse? Men helt ok takk Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Hmm...farge på håra? Det jeg har, og har hatt av skjeggvekst har alltid vært svart, men jeg er veldig mørk i håret. Derimot kan jeg ikke si det er mye av det allikevel, men det som kommer er svart. Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 (endret) Farge på sjegget kommer an på! Jeg fikk sjegg m/ farge på ganske tidlig. Ble litt forundret da jeg så alderen din, men det kommer nok snart! Selv har jeg mørkebrunt hår, svart sjegg og "mustash" delt på midten og sjegg i midten på haka. Har barbert meg alt for masse, må vel fikse det nå så det blir slik jeg liker det! Jeg sliter med kinnsjegget.. Jeg er 15 år. har hatt sjegg og "mustash" lenge! (noen år!) Endret 9. november 2006 av jalla`n Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Er bare å ta det hele tia, er ikke vits å spare opp drit mye.. da blir det ikke noe farge på det.. Er sjøl 15 år, og begynner å få litt farge.. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 9. november 2006 Forfatter Del Skrevet 9. november 2006 (endret) Snip Endret 23. februar 2013 av Complexity Lenke til kommentar
Jonulf Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Jeg har helt lyst hår, nesten helt hvitt, så mitt skjegg er hvitt det og. Det pleier som regel å ha samme farge som resten av håret ditt, men jeg kjenner en som har lyst hår men mørkt skjegg. Ser faktisk litt komisk ut når han er ubarbert. :!: Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Mitt skjegg er svart og har alltid vært det. Men rett ved siden av haken på venstre side er det en liten flekk på størrelse med hullet i en cd (ja, det ligger en cd rett foran meg) der det ikke vokser noe, ikke i det hele tatt. Noen som vet noe om det? Lenke til kommentar
DNA Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Jeg har bare blond hår på kroppen øyenbryn, hår på benene (utenom ballen ) osv og har hvitt skjeg men tror ikke det kommer til å få farge siden alt hår jeg har er blondt. Så tror ikke alle får farge på skjegget. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Det kommer nok med tiden. Det er heller ikke bare fargen som er forskjellen på dun og "ånntlig skjegg". Skjegghårene er mye tjukkere og hardere, og vokser til du barberer det. Dunet blir sikkert ikke lenger enn 3-4 mm. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 10. november 2006 Forfatter Del Skrevet 10. november 2006 (endret) Snip Endret 23. februar 2013 av Complexity Lenke til kommentar
orginal Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 (endret) Samme problem her. Har stivt hår, ser ut som dun men er stivt og bør barberes iallefall annenhver dag, ellers ser det rart ut. Håper det blir farge snart. Skjegg Er det vanlig at det med orange/brunt hår får svart sjegg? Endret 10. november 2006 av orginal Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Samme problem her. Har stivt hår, ser ut som dun men er stivt og bør barberes iallefall annenhver dag, ellers ser det rart ut. Håper det blir farge snart. Skjegg Er det vanlig at det med orange/brunt hår får svart sjegg? 7259866[/snapback] Skjegget blir ofte samme farge som håret. Jeg har mørkere skjegg enn hår og ute i solen får det et svakt rødskjær. Har mørkeblondt/lysebrunt hår. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Skjegget kan også ha en annen farge enn håret ellers. Da jeg er skalla, er det mange som tror at jeg har rødt hår, men det er bare skjegget som er det. Håret på hodet er mørkeblondt. Skjegg er langt ifra ferdig når man er rundt 15, det vil forandre seg og vokse tettere, og hårene blir stivere. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Posten flyttes til Samfunn ->Helse.7252577[/snapback] Tenkte å poste der, men tenkte at dette har vel ikke noe med helse?Men helt ok takk 7252589[/snapback] Det har med kroppen din å gjøre og da blir det denne kategorien som nå blir gjeldene Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 (endret) Skjegget kan også ha en annen farge enn håret ellers. Da jeg er skalla, er det mange som tror at jeg har rødt hår, men det er bare skjegget som er det. Håret på hodet er mørkeblondt.Skjegg er langt ifra ferdig når man er rundt 15, det vil forandre seg og vokse tettere, og hårene blir stivere. 7261783[/snapback] Det finnes noen på 15 som har helt tett skjegg, men det er ikke mange. De fleste får vel ordentlig skjegg når de er 17-19, men det varierer vledig fra person til person. Endret 11. november 2006 av EvenT Lenke til kommentar
wilai Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 vet om noe som hadde skikkelig skinn skjegg når han var 13 år, og andre får ikke det før dei er 19-20 år Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Variere svært, en jeg kjenner har hatt grått skjegg så lenge jeg har kjent han, svært stilig Lenke til kommentar
veos Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 En som gikk i pararellklassen min hadde skjegg på haka uten farge.. Når han skulle på fest og slikt tok han mascara (eller hvordan i allverden det skrives) og farget det.. Kan jo prøves for de som vil få 'skjegg over natten'. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå