pcsuper Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 I dag så installerte jeg noen drivere, og jeg måtte ta en restart. Det gikk fint helt til den skulle starte igjen, da var skjermen svart og ikke noe kom på skjermen. jeg tenkte skjermkorte var ødelagt og fant et gamalt og satt det inn , men nei, ikke noe skjedde. Jeg installerte driver til : hovedkorte ( bios driver ) og til lydkorte og til cdrom'n. Jeg har prøvd mye men ingen ting ser ut til å fungere, så fint om noen kan hjelpe meg det : ) -Pcsuper Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812398713 Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Rull tilbake skjermkortdriveren. Du behøver ikke bytte skjermkort - sikkerhetsmodus holder. Lenke til kommentar
pcsuper Skrevet 9. november 2006 Forfatter Del Skrevet 9. november 2006 Rull tilbake skjermkortdriveren.Du behøver ikke bytte skjermkort - sikkerhetsmodus holder. 7252498[/snapback] det skjønner jeg ikke hvordan jeg skal få til, for når jeg trykker på knappen som starter pcen så er skjermen svart, den er lettere sakt, svart HELE tida. Jeg får ALDRI opp noe bilde på den.. Jeg lurer på hvordan jeg får opp et bilde da altså : ) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812398713 Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Får du brukt kortet i en annen pc? Kan være def. Lenke til kommentar
pcsuper Skrevet 9. november 2006 Forfatter Del Skrevet 9. november 2006 Får du brukt kortet i en annen pc?Kan være def. 7252767[/snapback] hadde et gamalt skjermkort, og det funka da.. Det skjermkortet tok jeg fra en pc som blir brukt en gang i dag. Lenke til kommentar
forplay Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 hei.. har hatt akkurat samme problemet. Alle viftene i pcen sveiv, men bildet var helt svart.. jeg prøvde å sette i et nytt skjermkort, men problemet fortsatte. Jeg leverte den inn for å sjekke hva som var problemet.. Problemet var faktisk at skjermkortet ikke stod skikkelig i.. Noe som var rart, fordi jeg kan såpass.. Har mekket i pcen før og gjorde alt rett, unntatt at skjermkortet ikke satt ordentlig i. Denne feilen gjorde jeg med begge skjermkortene, så jeg ville dobbeltsjekket skjermkortet før du gjør noe mer. Lykke til Lenke til kommentar
pcsuper Skrevet 10. november 2006 Forfatter Del Skrevet 10. november 2006 hei.. har hatt akkurat samme problemet. Alle viftene i pcen sveiv, men bildet var helt svart.. jeg prøvde å sette i et nytt skjermkort, men problemet fortsatte. Jeg leverte den inn for å sjekke hva som var problemet.. Problemet var faktisk at skjermkortet ikke stod skikkelig i.. Noe som var rart, fordi jeg kan såpass.. Har mekket i pcen før og gjorde alt rett, unntatt at skjermkortet ikke satt ordentlig i. Denne feilen gjorde jeg med begge skjermkortene, så jeg ville dobbeltsjekket skjermkortet før du gjør noe mer. Lykke til 7254727[/snapback] satt skjermkortet så langt inn jeg fikk til, det skal sitte godt nå.. Kommer opp en pipelyd når jeg skal starte pcen, og bilde er bare svart. Ikke noe skjer. Lenke til kommentar
pcsuper Skrevet 10. november 2006 Forfatter Del Skrevet 10. november 2006 jeg tenkte at siden jeg oppgraderte BIOS i går og da jeg måtte restarte pcen virka det ikke. Så kan det ha noe med at jeg har oppgradert bios å gjøre at det ikke kommer opp noe bilde ? I tilfelle hvordan stiller jeg tilbake BIOS til sånn den var ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå