FotoFox Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 (endret) Ville lage et varmt bilde med stemning og flamme. Setupen ble tilfeldigvis slik som du ser, men jeg ble ikke så fornøyd .. Hva synes dere om disse, og om det er noe "tess" i dem, hvilket er best? Burde kanskje følge det gyldene snitt bedre.. eller? Bilde 1: Bilde 2: Endret 9. november 2006 av FotoFox Lenke til kommentar
Fulgu Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Fine bilder! Jeg likte varmen i det første, og innbilte meg at dette ble favoritten av de to. Men nummer to stiller sterkt rett og slett pga at fargen i drikkevarene trer bedre frem, med det mister den mørke peisvarmen det første har. Stemningen er best i det første, mens "motivet" om jeg kan kalle det det vises best i det andre. Antar at du prøver på en litt gammel look og har dermed litt soft fokus på dettte, men jeg ville nok foretrukket en skarpere utgave personlig, kanskje med litt korn\støy for å få dette gamle koselige preget på det. Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Veldig stemningsfulle bilder. Lenke til kommentar
FotoFox Skrevet 9. november 2006 Forfatter Del Skrevet 9. november 2006 (endret) Takktakk! Jeg tar det til meg og stiller sterkere neste gang;) Tar gjerne i mot flere komentarer om noen har noe! Endret 9. november 2006 av FotoFox Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Bra tanke! Men jeg syntes det blir for mye mørke partier, og for mye lyse. Og det blir alt for mye flammer, spesielt det første. Men veldig bra ide, og med litt mer tid å kan det bli skikkelig bra! Lenke til kommentar
Seian Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 (endret) Hva kan man si? Jeg simpelthen elsker fargespekteret du har å by på her! Her er det mye å hente i begge bildene, altså mye gi og ta også. Jeg syns fargene trer mye bedre i bilde nummer 2 som nevnt. Eneste jeg klarer å sette fingeren på er selve formen på flammen i glasset. Det ser ut som en ballong eller noe. Formen på flammen i bilde nummer 1 derimot, er det jeg vil ha på bilde nummer 2! Jeg kan ikke uttale meg om noe av det tekniske, ettersom jeg ikke eier sans for det ;p . Bra jobba! Endret 9. november 2006 av Seian Lenke til kommentar
FotoFox Skrevet 10. november 2006 Forfatter Del Skrevet 10. november 2006 Tusen takk for alle svar! Setter virkelig pris på det:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå