Gå til innhold

En sterk foran peisen

FotoFox

Anbefalte innlegg

Ville lage et varmt bilde med stemning og flamme. Setupen ble tilfeldigvis slik som du ser, men jeg ble ikke så fornøyd :nei: ..

Hva synes dere om disse, og om det er noe "tess" i dem, hvilket er best? Burde kanskje følge det gyldene snitt bedre.. eller?

Bilde 1:

293143607_753025b58f_o.jpg

Bilde 2:

293143609_e3557168ec_o.jpg

Endret av FotoFox
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fine bilder!

Jeg likte varmen i det første, og innbilte meg at dette ble favoritten av de to.

Men nummer to stiller sterkt rett og slett pga at fargen i drikkevarene trer bedre frem, med det mister den mørke peisvarmen det første har.

Stemningen er best i det første, mens "motivet" om jeg kan kalle det det vises best i det andre.

Antar at du prøver på en litt gammel look og har dermed litt soft fokus på dettte, men jeg ville nok foretrukket en skarpere utgave personlig, kanskje med litt korn\støy for å få dette gamle koselige preget på det.

Lenke til kommentar

Hva kan man si? Jeg simpelthen elsker fargespekteret du har å by på her!

Her er det mye å hente i begge bildene, altså mye gi og ta også. Jeg syns fargene trer mye bedre i bilde nummer 2 som nevnt. Eneste jeg klarer å sette fingeren på er selve formen på flammen i glasset. Det ser ut som en ballong eller noe. Formen på flammen i bilde nummer 1 derimot, er det jeg vil ha på bilde nummer 2!

Jeg kan ikke uttale meg om noe av det tekniske, ettersom jeg ikke eier sans for det ;p .

Bra jobba!

Endret av Seian
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...