Mompen Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 (endret) Heisann I disse dager har jeg planer om ny lcd-skjerm, dermed har jeg tenkt på en Viewsonic VX922 (dinside.no skriver litt om den) som jeg får ganske billig grunnet innkjøpspris.. 2 ms, 1280x1024 etc. Noen som har denne skjermen, evt noen som vet om noen omtaler av den? Takker for svar Endret 10. november 2006 av Mompen Lenke til kommentar
Axefjord Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 har modellen vx924, temmelig solid skjerm To minus: foten på skjermen løfter skjermen langt opp. Jeg tok foten på min skjerm, funker fint da. Ellers er det en del lys som skinner gjennom panelet... Irriterte meg litt i begynnelsen, men har blitt vant med det. Ellers 0 etterslep, gode farger og fint design til en grei pris Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 9. november 2006 Forfatter Del Skrevet 9. november 2006 Takker for svar Har fra før av en Starmedia 17" LCD, kjøpt på Coop, fælt mye lys som skinner igjennom og bra med etterslep. Så jeg tror nok at jeg ville blitt fornøyd med en slik en. Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 10. november 2006 Forfatter Del Skrevet 10. november 2006 Ja, da ble denne skjermen kjøpt allikevel.. Og jeg har ikke angret meg et eneste sekund! Gud for en digg skjerm, null etterslep, veldig lite gjennomlysning på sidene, herlig bilde, god kontrast, fin å se på. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 *automatisk svar* Da ser vi oss ferdige med denne diskusjonen her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg