JFTech Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Lure på om dere har planer om å oppdatere anbefalingsiden deres. Eks. Skjermsiden ble sist oppdatert 20. des 2005. Det er jo snart et år siden. Vet jo at dere har testet skjermer etter dette. Lenke til kommentar
losjen2000 Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 (endret) Jeg er ofte innom anbefalingene, jeg synes det er synd de oppdateres så sjelden. I tillegg skulle jeg ønske det var et felt ved hvert emne som fortalte om oppdateringsdatoen, ikke slik som det er nå der det står oppdatert f.eks "21.November" for hele siden. "Oppdatert, hva da?" endet man opp med å spørre seg. Jeg foreslår at dere omrokkerer på ressursene slik at vi får mindre nyheter om "dingser" som ikke engang er tiltenkt det norske markedet, eller artikler som tydelig er basert på "copy 'n' paste" fra produsentenes pressemeldinger. Og heller får laget mer egenutviklet materiale. Som f.eks disse anbefalingene som jeg antar er basert på deres ekspertise. Endret 22. november 2006 av losjen2000 Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Her om dagen hadde jeg i jobb å anbefale en skjerm til en som har råd til det beste og dyreste. Desverre var alle high end anbefalingene ute av produksjon. Lenke til kommentar
mads Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Den er nå oppdatert. 2. januar 2007 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå