Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Videregående skole og studiedager

Anbefalte innlegg

Alle videregående skoleelever har rett på to studiedager i året, og disse kan benyttes når det måtte ønskes.

Dette ryktet driver å florerer i gangene våre for tiden, og det har blitt sagt fra flere hold.

Administrasjonen er desverre lite villige til å verken bekrefte eller avkrefte dette, men til gjengjeld består den av meget late, meget gamle og meget sure damer, så vi holder fortsatt håpet oppe.

Det jeg rent konkret er nysjerrig på, er videre informasjon om dette, helst med en form for dokumentasjon, da vi mest sansynlig må argumentere en god del for å få det til, selv om det viser seg at vi har krav på det.

Så om noen har noen konstruktive innspill, vær venlig å fyr løs! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Høh, du burde sjekke noe skolereglemang eller noe slikt, pleier å stå der.

Vi hadde 2 i 1. og 2.kl og har nå 4 studiedager i 3.kl... Har brukt 2 nå før jul, tenker å ta to senere på året.

Vet ikke om dette er en lov som sier at dere skal ha studiedager, kan godt hende det er opp til hver skole. Men de må da kunne svare på det når du konkret går inn på kontoret og spør de? :)

Lenke til kommentar

I en liten gul bok vi fikk lå det 4 studiedaglapper, 2 før jul og 2 etter.

Eneste jeg trenger er underskrift fra de lærerne jeg har den dagen jeg vil "studere", helst en uke før, og så er jeg fri for en dag eller 2.

Kommer til og ta en når Gears of War kommer til X360 :!:

Lenke til kommentar

Det høres ut som om dette varier etter hvor i landet du går på skole. Jeg går på videregående skole i Oslo og har krav på to studiedager i skoleåret, men hvis jeg ønsker å bruke de, må jeg bruke én i hvert semester. Jeg kan altså ikke spare opp studiedagene og ta to dager i siste semester.

Lenke til kommentar
Alle videregående skoleelever har rett på to studiedager i året, og disse kan benyttes når det måtte ønskes.

7252240[/snapback]

Det er Opplæringslova som regulerer drifta i både grunnskulen og den vidaregåande skulen. Det står ingen ting om at elevane har rett til to studiedagar, dette er gammal hevd. Det som derimot står i Forskrifta til Opplæringslova er at:

§ 4-35. Fråvær

Alt fråvær for elevar skal førast på vitnemål og kompetansebevis. Fråvær skal førast i dagar og enkelttimar. Rektor kan bestemme om fråvær for den som ikkje er elev i alle fag, skal førast i dagar og timar eller berre i timar.

Årsaka til fråvær kan krevjast ført på dokumentasjonen. Eleven har sjølv ansvaret for å dokumentere årsaka til fråværet. Organisert eller sjølvstendig studiearbeid, mellom anna skoleadministrative gjeremål etter avtale med faglæraren eller rektor, skal ikkje reknast som fråvær.

Rektor kan gi elevar fri frå opplæringa i opptil 14 skoledagar i eit skoleår utan at desse dagane skal førast som fråvær på dokumentasjonen. Det gjeld til dømes fråvær i samband med arbeid som tillitsvald, politisk arbeid, hjelpearbeid, lovpålagde oppmøte og fråvær av helse- og velferdsgrunnar. Normalt skal elevar søkje om slik fri frå opplæringa på førehand. Elevar som er medlemmer av andre trussamfunn enn Den norske kyrkja, har innanfor totalramma på 14 skoledagar rett til inntil to dagar fri ved religiøse høgtider. Når elevar får løyve til å ta fri, bør skolen leggje til rette for at dei kan gjere ein innsats for å kompensere for det.

.

Det betyr at dersom du ønskjer å ta ein studiedag, kan du gjere avtale med faglærar om at du skal kompansere for fråværet ved kontrollerbart arbeid. Du må avtale kva som skal gjerast, og ikkje minst når tid dette arbeidet skal leverast. Har du fleire lærarar denne dagen, må du hugse å gjere avtale med alle. Det er heller ikkje eit krav at du skal levere arbeidet dagen etter at du har hatt studiedag. Dette må du og faglærar avtale.

Når dette er gjort, vil prosedyra vidare vere at det vert ført timefråvær den dagen du er vekke, og etter kvart som faglærarar godkjenner det innleverte arbeidet, så skal fråvære strykast. Du må sjølv kontrollere at dette vert gjort, slik at du ikkje får fråvær i 4 timar den dagen i staden for at du ikkje får fråvær i det heile. :w00t:

Eg har lyst å sjå den faglærar eller rektor eller det administrative personellet son vågar å nekte elevar å ta ut studiedagar etter dei retningsliner som er trekt opp i Opplæringslova. Klageinstansen då er Opplæringsdirektøren i fylket dersom du ikkje får medhald på skulen. :realmad:

Helsing

Gamle-Obelix

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...