Gå til innhold

Cod3 elle GOW?


nullet6

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bra å vite. Hmm, er det mulig med split-screen online? *tenke* antar det ikke er mulig å invitere venner i ranked kamper?

7254615[/snapback]

 

Har ikke testet, men det vil jeg tro da man får opp 4 ruter der man kan signe inn med profil osv før man går inn på live delen. Om det er mulig å invitere venner i ranked kamper har jeg ikke sjekket, men vil anta at det ikke er mulig da noen fort ville misbruke det til å få noen pene stats :)

7254651[/snapback]

 

COD3 har "guest live" som er helt ypperlig.

Har du en kompis på besøk og vil spille litt COD3 online, så kan det fint gjøres på en konsoll og to kontrollere :)

7254678[/snapback]

 

Fantastisk, savnet dette på COD2. Spiller mye splitscreen med kompiser, å kunne spille live med splitscreen gjør jo spillopplevelsen enda bedre! Da skal COD3 shoppes etter jobb i morgen, så har jeg hele søndagen på COD3.

Lenke til kommentar

CoD3 eller GeoW

 

Ja hva skal en svare på slikt?

 

No har jeg vært så heldig at jeg har fått kjøpt meg CoD3 og har spilt det ca 8 timer, ca 50 - 50 SP og MP delen.

Dette er helt klart et spill jeg vil anbefale til de som liker FPS spill. Jeg har selv aldri spilt CoD serien før og jeg har blitt helt frelst! I utgangspunktet blir jeg litt lei av WW2 spill, men pga onlinebiten i dette spillet kommer jeg nok til å sitte mange mange timer til.

 

Men klart, det kreves litt skills. Våpena er kraftig og du tåler ikke mange kulene før du ligger på bakken å roper MEDIC!! Noe som både kan virke posetivt og negativt for mange. Akkurat i dette spillet heller det på pluss sida for min egen smak. Der er også en liten autoaim i spillet, som gjør det litt lettere å kaste siktet på fi og brenne av ei salve.

Det er herlig kaos med 24 spillere og ikke tendenser til lagg. Helt fantastisk

 

Jeg har enda ikke fått spilt GeoW enda.

 

Men dette er et spill, jeg tror kommer til å sitte midt i hjertet for min del.

Jeg er veldig glad i full action, med små intime map. Der vi slipper mange "camper-horer" som har utarbeida seg jævlige skills på å ligge å snipe eller lignende. Dette tar vekk mye spilleglede for min del.

Her må du virkelig kjempe 4 mot 4 skal du ha en sjangs å klare deg. :love:

 

Og for ikke å snakke om Co-op i SP delen. Jeg har enda ikke prøvd spillet, men jeg ELSKER Co-op. Er helt konge å sitte la med en kompis å bare gruse alt som heter motstand i ett inferno av herlig grafikk og masse monster :dribble:

 

Jeg har heldigvis så grei økonomi at jeg har råd til begge spilla.

Men skal du velge bare ett, er det søren ikke lett å komme med råd hva du skal velge. Her må du nesten bare stole på hva du selv liker og tror du får mest igjen for pengene med.

Er jo bare 6 dager til release, så er ikke veldig ille å vente lengre ;)

 

Mvh

-Shaft-

Lenke til kommentar

veldig veldig dårlig odds på den spådommen der ;)

 

1,5 millioner forhåndsbestillte eksemplar av GeoW. si ytterligere 1 milion kjøper det i løpet av den neste måneden.

 

Ja mpdelen er mye "mindre" i antall spillere, men det behøver ikke nødvendigvis bety at kvaliteten er deretter!

 

Smaken er som baken, delt i to :thumbup: (går du over midten, ramler du ned i dritten)

Lenke til kommentar
Gå for Call of Duty 3. Multplayer delen særlig skal være langt bedre enn Gears' sin, og Gears er jo bare 8 spillere online også. :/

 

Call of Duty 3 vil nok bli langt mer populært også.

7263289[/snapback]

 

På COD3 er helt anderledes enn gears. Jeg er glad gears har bare 4 spillere på hvert lag på mp. COD3 er bygd for å ha mange spillere men gears er bygd for å ha få.

Det er to helt forskjellige spill så man kan ikke sammenligne. Det eneste er at de selges ca. på samme tid. Jeg skal ha Gears nå og så skal jeg ha COD3 til jul.

:yes:

Lenke til kommentar

Ignala, er poenget ditt at siden CoD3 har 24 personer max i MP og GoW bare 8 så er CoD3 bedre? Begge spillene er bygd opp rundt sine respektive tall og passer derfor til det. 4vs4 på CoD3 går jo fint på små baner, men 24 på GoW, uansett bane størrelse, tror jeg ikke blir særlig mye å skryte av.

 

Men GoW blir nok det spillet som selger best, mye på grunn av hype, men også andre grunner (de ser bra ut, noen liker taktiske skyte spill, CO-OP :love: osv osv).

 

Du sier at nettavisen ikke er noen god avis, men bare tar ting fra andre steder, så da antar jeg at kildene til nettavisen er dårlig og da?

 

GoW er nok forhåndsbestilt av mange, og endel kjøper deg jo bare på release dagen. Er det så viktig hvor mange som forhånds bestiller da? Uansett så vet jo ikke Microsoft tallet på det før den 17 og alle forhåndsbestillinger blir til faktiske salg...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...