Gå til innhold

Cod3 elle GOW?


nullet6

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Finner du svar der??

Gjør du?

7256599[/snapback]

 

Nei, jeg finner ikke noe svar der. Etter omleggingen deres av nettsiden synes jeg at både oversikten og utvalget har blitt dårlig.

 

Men siden du henviste til nettsiden så trodde jeg kanskje at det var noe jeg hadde oversett og hadde håpet at du kunne fortelle hvor man fant svar på den nettsiden. I motsatt fall så var henvisningen til nettsiden deres totalt verdiløs.

Lenke til kommentar
Noen som vet hva prisen på Elkjøp er? COD3 og GeOW?

7256482[/snapback]

 

Koster 449kr på Elkjøp :p

Men de hadde ikke satt de ut i hyllene på leangen i Tr.heim. Og han som jobba der nekta å henta et eksemplar ut av eskene på lagret og sa jeg måtte komme igjen senere! Forbanna altså. Noen som vet om de er kommet i hyllene på andre elkjøp/lefdal butikker i tr.heim? Regner med det er de som selger billigst.

 

Edit: CoD3 koster 449kr. spurte ikke om GeOW.

Endret av Konamixx
Lenke til kommentar
Dama kjøpte cod3 i går på EB-games( syns spillet er rått jeg)

Men er det noen som har spilt Splinter Cell D.A? er det så bra at det er verdt å kjøpe til 360 eller skal jeg bare skaffe det til pc?

For Cod3 kommer vel ikke på pc?

Lekre bilder ja :love:  :dribble:

7258961[/snapback]

 

Jeg har spilt SC: DA og syns det er drit tøft på 360. Er mange grunner men syns det er mye lettere å styre med kontroller for det første. For det andre har så og si alle mic så man har kommunikasjon selv i random kamper.

 

Og likte bildene, ga meg litt sånn, warcraft 3 feeling. I den film snutten hvor Arthas dreper faren sin, for de som har spilt det.

Lenke til kommentar

"COD3 har "guest live" som er helt ypperlig.

Har du en kompis på besøk og vil spille litt COD3 online, så kan det fint gjøres på en konsoll og to kontrollere :)"

 

Konge om det funker :D kjøpte Cod3 i dag, veldig fornøyd så langt selv om jeg bare har spillt 1.5 timer ;)

Endret av VegardSK
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...