Gå til innhold

Cod3 elle GOW?

nullet6

Anbefalte innlegg

har ikke xbox live gold....men det skal jeg kjøpe da tror jeg... kanskje ønske meg det til jul...... :D

7252284[/snapback]

Da hadde jeg gått for GoW så kan du kose deg med COD3 online etter Jul :)

7252290[/snapback]

Er jo single på cod3 også....er stor fan av call of duty....synes GOW høres litt kjedelig ut med sånn ta dekning hele tia...

7252310[/snapback]

COD3 singleplayer delen er råbra. Jeg har det skikkelig artig med det.

Jeg spilte mye i dag samtidig jeg hadde Dr Peedee på tråden. Vi pratet litt om spill og hvordan ting er.

De fleste lovpriser COD3 men enkelte synes gameplayet er veldig kjedlig.

Liker du COD2 så vil du garantert like COD3, selv singleplayer delen.

Forventer du å spille BF2, så ville jeg holdt meg langt unna.

Personlig om jeg måtte velge mellom GoW og COD3 før Jul hadde jeg glatt gått for COD3. Det er meg, men mange er sikkert uening i dette. Det spørs akkurat hva du selv liker. For min del så hadde jeg høye forventinger med COD3. Jeg håpet at det skulle fortsette å gi meg den gleden som COD2 har gjort.

Spillet gjør akkurat det, jeg er kjempe fornøyd. Dette er fortsettelsen fra COD2, og de har til og med lagt til alt som var savnet fra forgjengeren.

Jeg skal selfølgelig spille GoW også, men utifra det jeg har sett så er COD3 vinneren her hos meg. Dette gjelder spesielt online delen :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
PS: GoW har co-op, noe jeg personlig ELSKER og er en av grunnene til at jeg spilte halo campaign til døde og så litt til.

Du og? :love:

7252546[/snapback]

Jepp, digger co-op spill, spesielt siden ting ofte utvikler seg litt...uventet. "Jeg tar tanksen!" "nei jeg tar tanksen!" "OMFG!" *boom* "Du drepte meg! DØ!" xD Om covenant hadde sett master chief(s) gjøre slikt tror jeg de hadde begynt å lure.

Lenke til kommentar

har begge spillene og ville valgt COD3, men det er jo bare min personlige smak da, og har kun testet cod3 på live og litt GOW single player så langt.

Synes GOW virker litt vel texas så langt, selv om jeg ikke har hatt tid til å teste det skikkelig. Likte bare ikke helt det at man må fyre av 8-10 skudd for å ta knekken på de beistene.

Likte heller ikke at GOW kun tillater 8 stk på live delen, der er cod3 suverent som tillater opptil 24 stk. Husker COD2 med 8 stk på live, det var skikkelig nedtur sammenliknet med cod2 på PC, der man ofte er 20-30+ på serverene.

Liker bedre å kunne ta et velplassert skudd i cod3, selv om konsoll ikke er bra for fps spill. skulle ønske de kunne lage et tastatur + en mus man kunne spille med...

Endret av trydis
Lenke til kommentar
har begge spillene og ville valgt COD3, men det er jo bare min personlige smak da, og har kun testet cod3 på live og litt GOW single player så langt.

Synes GOW virker litt vel texas så langt, selv om jeg ikke har hatt tid til å teste det skikkelig. Likte bare ikke helt det at man må fyre av 8-10 skudd for å ta knekken på de beistene.

Likte heller ikke at GOW kun tillater 8 stk på live delen, der er cod3 suverent som tillater opptil 24 stk. Husker COD2 med 8 stk på live, det var skikkelig nedtur sammenliknet med cod2 på PC, der man ofte er 20-30+ på serverene.

Liker bedre å kunne ta et velplassert skudd i cod3, selv om konsoll ikke er bra for fps spill. skulle ønske de kunne lage et tastatur + en mus man kunne spille med...

7254473[/snapback]

Fler betyr da ikke bedre? GoW er lagt opp til 4vs4 og jeg tror det vil bare bra med så mange, CoD3 som kan ta opp til 24 (jeg forventer lag, desverre) vil sikkert bli toppen med 24. Om man bytter antall spillere rundt tror jeg begge spillene vil bli, vel, dritt, online. Fordi de ikke er beregne til det.

Kan ikke sammenligne det om du spør meg. Selv digger jeg CoD2 på 360, 4 stykk er få nok til at man føler at det man gjør har uttelling. ;)

Så lenge multiplayer er balansert til det antallet spillere som spillet støtter så er jeg fornøyd. Dog, lagg! Det blir lagg! Hvorfor? amerikanere med dritt linje som er host ^^ Osv osv osv osv...

Lenke til kommentar
Fler betyr da ikke bedre? GoW er lagt opp til 4vs4 og jeg tror det vil bare bra med så mange, CoD3 som kan ta opp til 24 (jeg forventer lag, desverre) vil sikkert bli toppen med 24. Om man bytter antall spillere rundt tror jeg begge spillene vil bli, vel, dritt, online. Fordi de ikke er beregne til det.

Kan ikke sammenligne det om du spør meg. Selv digger jeg CoD2 på 360, 4 stykk er få nok til at man føler at det man gjør har uttelling.  ;)

Så lenge multiplayer er balansert til det antallet spillere som spillet støtter så er jeg fornøyd. Dog, lagg! Det blir lagg! Hvorfor? amerikanere med dritt linje som er host ^^ Osv osv osv osv...

7254535[/snapback]

Har spilt en del COD3 på live allerede, også på servere med 22-24 spillere. Jeg opplevde ikke noe nevneverdig lagg, og ble positivt overrasket. når man søker etter spill ser man kvaliteten på forbindelsen i listen med servere og kan enkelt styre unna de som vil gi lagg.

Det er jo også mulig å kjøre tanks, jeeps, motorsykler med sidevogn osv, så det er bra at man er en del folk på brettene.

Endret av trydis
Lenke til kommentar
Bra å vite. Hmm, er det mulig med split-screen online? *tenke* antar det ikke er mulig å invitere venner i ranked kamper?

7254615[/snapback]

COD3 har ikke co op. Kan ikke invitere venner i ranked kamper, det er ganske logisk siden det er ranked og vil få poeng for kampen.

Lenke til kommentar
Bra å vite. Hmm, er det mulig med split-screen online? *tenke* antar det ikke er mulig å invitere venner i ranked kamper?

7254615[/snapback]

Har ikke testet, men det vil jeg tro da man får opp 4 ruter der man kan signe inn med profil osv før man går inn på live delen. Om det er mulig å invitere venner i ranked kamper har jeg ikke sjekket, men vil anta at det ikke er mulig da noen fort ville misbruke det til å få noen pene stats :)

Lenke til kommentar

Altså, jeg er stor fan av COD-spillene og enda større fan av COD3. I tillegg har jeg spilt Gears of War-demoen (ikke ferdige spillet) for noen måneder tilbake. Gears var veldig imponerende (spesielt grafisk), og var underholdende som bare det, men jeg ville gått for COD3 om du er fan av serien.

Egentlig burde du hatt begge.

Lenke til kommentar

7254615[/snapback]

Har ikke testet, men det vil jeg tro da man får opp 4 ruter der man kan signe inn med profil osv før man går inn på live delen. Om det er mulig å invitere venner i ranked kamper har jeg ikke sjekket, men vil anta at det ikke er mulig da noen fort ville misbruke det til å få noen pene stats :)

7254651[/snapback]

COD3 har "guest live" som er helt ypperlig.

Har du en kompis på besøk og vil spille litt COD3 online, så kan det fint gjøres på en konsoll og to kontrollere :)

Endret av avanore
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...