Gå til innhold

Cod3 elle GOW?


nullet6

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
har ikke xbox live gold....men det skal jeg kjøpe da tror jeg... kanskje ønske meg det til jul...... :D

7252284[/snapback]

 

Da hadde jeg gått for GoW så kan du kose deg med COD3 online etter Jul :)

7252290[/snapback]

 

Er jo single på cod3 også....er stor fan av call of duty....synes GOW høres litt kjedelig ut med sånn ta dekning hele tia...

Lenke til kommentar
Når man bestiller fra Play-Asia, må man sende de mail å be de skrive på en laver pris på forsendelsen?

7252260[/snapback]

Stemmer det ja!

 

Nei trådstarter sår overfor eit vanskelig valg egentlig, men eg har kansje truen på at COD3 kan ha lengre levetid via MP-delen som ser er litt meir "variert" enn GeOW sin. Eg kan ta fullstendig feil i og med at eg bare såvidt har rukket å spille COD3, og venter fortsatt på å få fingrene i GeOW:P

 

EDIT: Tok ihvertfall år og dag før vi fikk demo av COD2, og GeOW er eit spill som selger på hype og navnet, så ingen demoer trengs for å selge spillet der vil eg tru. Men det skulle vel etter sigende komme ein etterhvert?

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Har testet begge i ca 20 minutter. Selv om jeg egentlig ikke har noen spesiell trang til å spille noen av de igjen (pga FPS med joystick er noe av det daffeste jeg vet om), så ville jeg definitivt valgt COD3.

 

De 20 minuttene jeg spilte GOW var det nøyaktig det samme om igjen og om igjen. Rett og slett kjedelig (jeg gav meg frivelig etter et kvarter). Men godt mulig det blir mer underholdende senere...

Lenke til kommentar

Vil du ha en andre verdens krig FPS eller en post apocalyptisk tredjepersons taktisk skytespill?

 

Selv skal jeg skaffe begge, om jeg skulle tatt valget ville det blitt GoW, ikke fordi CoD er ett dårligere spill, men jeg har lånt CoD2 og eier CoD1 og er derfor ute etter litt variasjon. Forstår hvorfor du setter de opp mot hverandre siden begge er skytespill, men begge fokuserer på litt forskjellige ting.

 

CoD3 har vel blitt ett slags Battlefield online (med forskjellige roller) og har flere personer på hvert lag, GoW fokuserer på små lag, 4 mot 4 osv noe som setter ett mye større press på lag arbeid så om du er ute etter online men kanskje ikke har 2-3 venner å spille med ville jeg anbefalt CoD3.

 

Alt i alt er jeg glad jeg ikke trenger å ta avgjørelsen, blir begge på meg så jeg er sikker på at jeg ikke går glipp av noe.

 

PS: GoW har co-op, noe jeg personlig ELSKER og er en av grunnene til at jeg spilte halo campaign til døde og så litt til. Aner ikke om CoD3 har det, men om det har, woho, dog jeg tviler.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...