DilliMusic Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 heisann. kunne tenkt meg et par plugins som jeg kan bruke i cubase. tenker på delay og reverb plugins. fint om de er gratis Lenke til kommentar
_HKH_ Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 RoomVerb, som følger med cubase sx, er helt grei. Delayene som ligger der er også helt kurante. Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 10. november 2006 Forfatter Del Skrevet 10. november 2006 syns de som følger med funker best på tromme lyder og slikt. Lenke til kommentar
_HKH_ Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Da har du ikke peiling på å stille de inn skikkelig. Les en bok eller noe... Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 10. november 2006 Forfatter Del Skrevet 10. november 2006 Da har du ikke peiling på å stille de inn skikkelig. Les en bok eller noe... 7256757[/snapback] hahaha jo men de funker ikke helt slikt som jeg vil ha dem. så lurer på om det er noen plugins som reverb og delay Lenke til kommentar
_HKH_ Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Hvis reverb og delay ikke funker slik du vil ha dem, er du sikker på at det er reverb og delay du er ute etter? Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 10. november 2006 Forfatter Del Skrevet 10. november 2006 ja. eller hmm nå begynner jeg å lure gitt hehe. må vel teste ut reverben i cubase mer hahaha Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Bruker xverb og ambience som er freeware men den siste maser litt om penger. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Her er en gratis klagmaskin som faktisk låter ganske fint. LINK Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 11. november 2006 Forfatter Del Skrevet 11. november 2006 Her er en gratis klagmaskin som faktisk låter ganske fint. LINK 7262099[/snapback] den likte jeg. takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå