Andynator Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 joda jeg har hatt N80 Å jo...der er disse par mm med slark...å det er irriterende Telefonen er noe tykk, men det er jo de fleste telefonene i dag.. Telefonen var helt ok innholdsmessig....utrolig mye du kan gjøre med telefonen men det blir ofte at telefonen henger å må resettes(skru av på) Jeg datt også hele tiden ut da jeg var på nettet via wlan Tipper at n73 går på samme systemet og at telefonen henger tilsvarende som n80?? Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 ja, N80 og N73 bruker Symbian / Series 60 Jeg har hatt min N73 i 4 måneder nå, og det har ikke skjedd til dags dato at den har hengt seg opp. Det man må huske på er at programmene må lukkes skikkelig, og ikke med legg på tasten Alt i alt anbefaler jeg N73 på det sterkeste.. meget god teleon, med meget godt kamera og mp3 spiller Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Etter jeg oppgraderte til nyeste FW har min N80 aldri hengt seg opp eller restartet av seg selv. Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Hva med batteriet deres på N80....? Jeg måtte faktisk lade telefonen hver dag Lenke til kommentar
tulling03 Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Hva med batteriet deres på N80....?Jeg måtte faktisk lade telefonen hver dag 7270626[/snapback] Ja batterikapasiteten suger på N80, om den er noe bedre på N73 tviler jeg på men vet ikke. Dette har vel heller litt med Symbian å gjøre fremfor telefonen eller? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. november 2006 Forfatter Del Skrevet 12. november 2006 Ja batterikapasiteten suger på N80, om den er noe bedre på N73 tviler jeg på men vet ikke. Batteriet mitt har nå mister 2 av 7 streker fra i går kl 11 om morgenen. Har sittet og trykker, hørt på musikk/radio og filmet/tatt bilder konstant nesten fprdi det er ny mob Så må si at batteriet er nydelig, synes jeg da! Lenke til kommentar
frowen Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Andynator, skriv at DIN N80 henger seg ofte, er ikke alle som gjør det. For eksempel min =) Har ikke noen spesielle problemer med den og synes absolutt ikke størrelsen er for stor. Jeg merker ikke at den er "for tung" som alle sier. Og den passer fint i lomma (ja, jeg har noen trange bukser også). batteriet er det eneste negative jeg har med min N80, men ser ikke på det som et problem med tanke på at man får med lader og at man som oftest ikke sover så langt ifra en stikkontakt Jeg er storfornøyd med min N80! Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 N 80 er en avansert telefon Om du bruker den mye, utforsker, prøver som du ofte gjør i en startfase så henger telefonen seg fort opp. Når det gjelder størrelsen FROW, så hadde jeg også min tidligere htc tytn i lomma uten at det ble særlig behagelig av den grunn Det er ikke til å komme ifra at n80 ikke er en pen mobil. Jeg leste netopp testen på n73(amobil sin) og den heller scoret ikke særlig høyt på utseende... Innholdsmessig ligger begge telefonene på topp her i landet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå