Lakus Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Får mobil igjen fra en forsikringssak, men vil vite om jeg velger riktig. Dere får ikke vite hvilken mob jeg tenker på, siden det kan virke "påvirkende" på dømmekraften deres! Men hvilken av Nokia N80 og Nokia N73 hadde dere valgt utifra dette? -Minnemengde -Kamerakvalitet -Lydkvalitet -Brukbar som mp3 spiller? -Skjerm -Må tåle litt -Er lei av store/klumpete mobiler og mp3 spillere osv! (gjør ikke så mye om de er "lange og slanke" -At den har SMS/MMS og Ringemuligheter Noen hjelp? Tusen takk! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. november 2006 Forfatter Del Skrevet 9. november 2006 Dette haster VELDIG: Bare spytt ut hvilken dere hadde valgt, trenger ingen lang begrunnelse! Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Har hatt nokia N80 og er lite innponert, i tilleg er den klumpette og direkte stygg.... N73 kan jeg lite om men jeg har lovet meg selv å sjenerelt holde meg unna nokia Sikkert lite hjelp å få her men skal du velge mellom de 2 så holder jeg en miniknapp på n73...... Ellers finnes det jo heldigvis andre mobiler på markedet også Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 N73 ville jeg valgt 3,2mpx cam og autofokus sier det meste Lenke til kommentar
deleder Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Trenger du WLAN? Om ikke gå for N73. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. november 2006 Forfatter Del Skrevet 9. november 2006 (endret) Ellers finnes det jo heldigvis andre mobiler på markedet også Saken er at forsikringselskapet har sagt at jeg kan velge mellom disse to! Og når jeg tenker på at jeg får en N73 eller N80 for en ødelagt N70 synes jeg det er greit Men må si det nå at det var N73 jeg hold litt på, en kamerat har den og den ser veldig fin ut Var veldig redd for klumpeheten til N80?! Endret 9. november 2006 av Lakus Lenke til kommentar
Pepsi Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Jeg kjøpte en N73, men returnerte den dagen etterpå. For meg var ikke den ett bra kjøp. Utrolig treig i menyene og kameraet levde ikke opp til Carl Zeiss rytke. Venter bare på pengene skal komme tilbake på konto så jeg får kjøpt meg en ny. Nokia blir det ikke! Lenke til kommentar
kvakkster Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Bump. Jeg står og vipper jeg også. Er veldig usikker nå. Noen andre som har noe forslag? Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Nokia har i mange år masseprodusert kjedelige og dårlige telefoner Ta N73`en, legg den ut på salg på qxl eller andre salgsinnstanser, ta deg god tid på å lete etter hva du vil ha, og kjøp det du vil ha heller etterpå Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Nokia har i mange år masseprodusert kjedelige og dårlige telefonerTa N73`en, legg den ut på salg på qxl eller andre salgsinnstanser, ta deg god tid på å lete etter hva du vil ha, og kjøp det du vil ha heller etterpå 7260821[/snapback] Husk at ikke ALLE er enige med deg. Jeg har N73 og er knall fornøyd. Har ikke angret engang siden jeg har hatt den. Hadde samme valg som deg Lakus. Det ble rett og slett N73 fordi dårlige rykter om N80, + at den er stor. Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Trenger ikke skrike 2pac Selvsagt er dette min mening.... Jeg er drittlei nokia og søker andre spennende telefoner Vanskelig men spennende Lenke til kommentar
deleder Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Bump. Jeg står og vipper jeg også. Er veldig usikker nå. Noen andre som har noe forslag? 7260613[/snapback] WLAN eller Kamera, hva er viktigst? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. november 2006 Forfatter Del Skrevet 11. november 2006 Husk at ikke ALLE er enige med deg.Jeg har N73 og er knall fornøyd. Har ikke angret engang siden jeg har hatt den. Jeg er fornøyd, men kameraet viser en kald blåfarge på hele "søkebildet" med kamera, bildet blir knall, men søkeren er blåaktig. Filmer blir blå-aktig Og som svar il deg som mente 2pac skrek, slapp av! Han kritiserte måten du skrev på, du trenger ikke hakke tilbake. Hadde samme valg som deg Lakus. Det ble rett og slett N73 fordi dårlige rykter om N80, + at den er stor.] jWpp. Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Håper du blir fornøyd med valget ditt uansett :-) Så håper jeg ikke alle knekker sammen når det kommer kritikk mot det utvalgte hjertebarnet deres(mobiltype ;-) ) mange meninger, enda flere svar Lenke til kommentar
kvakkster Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Bump. Jeg står og vipper jeg også. Er veldig usikker nå. Noen andre som har noe forslag? 7260613[/snapback] WLAN eller Kamera, hva er viktigst? 7261511[/snapback] Kamera har ingenting å si. Har en T7 til den jobben. Wlan derimot, kan være intr. , men det går rykter om 2 mm slark på slideren til N80. Kan noen bekrefte at det er irriterende, eller er det no som man kan leve med? Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 ja der er bra med slark i n80 Lenke til kommentar
kvakkster Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Hva legger du i bra Andynator? føles det som at delene detter av?? Utfyllende svar mottas med takk! Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 (endret) Andynator har ikke telefonen. Litt usikker på hvorfor han svarte... Slarken varierer fra telefon til telefon. Noen har ikke slark i det hele tatt. Endret 12. november 2006 av Symbian_Pro Lenke til kommentar
tulling03 Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Jeg har ikke slark i det hele tatt, og er den egentlig så stor?? Når man ser på utformingen så ser den stor ut, men når du leser spesifikasjonen så tenker jeg du blir litt overrasket... Den er faktisk ikke så mye tykkere enn mange andre normale telefoner. Du kan selvfølgelig ikke sammenligne med BQ-S EF81 eller Razor modellene, men likevel. Prøv å holde de i hånden selv, hvis du er usikker. Ut fra alt du har skrevet, så passer sikkert N73 best for deg, men personlig ville jeg valgt N80 fordi jeg liker slideren, og WLAN er helt genialt. Lenke til kommentar
deleder Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Om du driter i kamera hadde jeg helt klart gått for en N80. Er litt slark, men ikke noe jeg bryr meg om. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå