doffpett Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 Hei Håper noe kan hjelpe meg Sliter litt med PC'en min for tiden Jeg skulle innstalere et program også fucket hele pcen seg Når jeg startet den på nytt fikk jeg ikke opp cd rom'en Jeg gikk inn på hardware manager, der fikk jeg beskjed om at det var en rgister skade eller feil. Jeg kjører Windows XP Hva gjør jeg? Lenke til kommentar
mastiempo Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 reinstaller windows :smile: fungerer bestandig. Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 Jupp, men husk å ta backup :wink: Lenke til kommentar
doffpett Skrevet 12. november 2002 Forfatter Del Skrevet 12. november 2002 Hvordan kan jeg reinstalere windows når ikke cd rom'en funker da? Lenke til kommentar
Granum Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 Boot fra WinXP cd'en og insteller derifra. Lenke til kommentar
Laka Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 Prøv å fiks registeret. Installer f.eks. WinClean, der har du muligheten til å renske opp i registerfeil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå