Gunfreak Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 tenkte jeg skulle lage en tråd der man kunne dele replays med hverandre med HW lar meg ikke laste opp den fil typen. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Hva slags filtype er det på filene? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 9. november 2006 Forfatter Del Skrevet 9. november 2006 RPY fil. regner med den ikke går med tanke på visus osv. Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Kan folk ikke bare komprimere filene med winzip/winrar? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Burde fungere bedre nå Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 9. november 2006 Forfatter Del Skrevet 9. november 2006 får fremdeles "Opplasting feilet. Du har ikke tillatelse til å laste opp en slik filtype" Lenke til kommentar
TSP Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Nå hadde jeg tenkt å si at en slik tråd har vi allerede men den var visst stengt og dessuten var den rettet mot RTW-replays.. Filtypen det er snakk om .rpy men kanskje dens fulle navn er det som må stenges .replay for eksempel? Forøvrig er det fint om du oppdaterer førstepost med informasjon rundt hvordan man lagrer replays og slikt etterhver så vi slipper en mengde spørsmål med det Men så vidt jeg vet er ikke dette den tråden du har stengt å starte? I så fall burde vel denne flyttes til "Tilbakemeldinger om forumet"? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå