Gå til innhold

hente xbox 360`n..

sickmark

Anbefalte innlegg

Jaja noen som har peiling på hvilket nummer jeg skal ringe for at de skal komme å hente den føkka xboxn min?Har ringt kundeservice å fått referanse nummer men de har ikke sendt meg den mailen enda hvor det beskrives hva jeg ska gjøre..Har sikkert hørt feil hu svenske jeg snakka med å skrivd feil mailadresse men gidder ikke å ringe dem ijenn, liker ikke svensker!some help?..!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789

vell jeg ringte 800 14 174, snakket med en svensk dame som hadde en pakistansk bakgrund... det var ikke lett. måtte stave hvert eneste ord flere ganger.. jeg tror hu sa at det ikke kommer noe på mail men i posten (postkassa di) da får man sikkert en eske, hu sa det kunne ta helt opp til 3 uker.... får bare og vente og se... men nå har jeg en 360 til som jeg kjøpte så jeg har en i mellomtiden.

Lenke til kommentar

Hehe pakistansk bakgrunn??Hørest ut som hu jeg å snakka med å;)Ble drittlei av å stave for hu å!merkelig men jeg syntes hun sa at det skulle komme informasjon i mail innen 1 dag og at et tlf nummer til de som skulle hente den,å noe om at det skulle ta omtrent 3 uker å fikse den..menmen noe skjer vel engang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...