Sfinx Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 Noen som kan anbefale meg no diverse vannkjølings system? Jeg tenkte jeg skulle kjøpe meg det,så derfor trenger jeg en del tips om hva jeg burde kjøpe til mitt lille prosjekt. Hele kabinetter med ferdig innebygd er utelukket. Takk! Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 Denne burde vel ærlig talt vært under overklokking sin del av forumet. Eller hva? :razz: Men når det gjelder sett, så kan du jo ta en titt på Magnum settet hos 3DfxCool eller kanskje Innovatek settet hos Microplex. Men som sagt. Du får nok mer hjelp hos Overklokking.no. :smile: Lenke til kommentar
Fredric Drum Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 Hehe... finnes vel de som sikler etter vannkjøling uten å overklokke :wink: F.eks. meg! Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 Det er ikek det jeg sier. Jeg sier det at folk på Overklokking.no prater oftere om vannkjøling og har mer stoff om det. :razz: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå