RamGuy Skrevet 9. november 2006 Rapporter Del Skrevet 9. november 2006 Har 500kr nå.. Eller har råd til et headsett til 500kr + frakt da.. Mitt Koss Porta Pro har vært helt umulig lenge nå, men nå er de helt lost.. Virker som ledningen er knekt.. Eller noe.. Hvert fall, jeg bruker det som headsett når jeg jogger.. Og jeg 80% av de 2km med jogging går på å klare å finne riktigstilling til ledningen, så det hvert fall kommer litt lyd ut av høyre høyttaler.. Før så gikk det jo ganske greit, nå kommer det ikke full lyd fra høyre høyttaler uansett hva jeg gjør.. Og er utrolig vanskelig å holde ledningen i en sånn vinkel at det kommer lyd ut av høyre, særlig når jeg da faktisk skal jogge i tillegg.. Headsettet er utrolig slitt, var godt brukt før jeg fikk det.. Høyre høyttaler sitter ikke fast på headsettet lengre, putene er totalt utslitte og alt mulig.. Så føyk også Walkman'en min nå, aner ikke hva som skjedde.. Men min NW-HD5 stoppet bare plutselig, nå vil den ikke slå seg på eller noe.. Så må bruke mine W800i som walkman, inntil jeg får meg en nye walkman til jul.. Så nå har jeg 500kr, og jeg trenger nytt headsett som hvert fall kan brukes frem til jul, kanskje til og med bursdagen min (10mars).. Men jeg har ikke lyst på noen nye Koss Porta Pro, de er temmelig stygge å ha på hodet i offentligheten når du jogger, føler deg passe dum med dem på hode.. Pluss at de rett og slett er litt upraktiske når du skal jogge.. Så slippes det så mye lyd inn og ut av dem.. Andre kan jo høre det jeg hører osv.. Så kommer det som sagt mye lyd inn, hører liksom meg selv jogge og puste mer enn musikken osv.. Så tenkte meg kanskje noen øre-plugger denne gangen.. Men man må kanskje litt over 500kr for å få noen øre-plugger som matcher lyden til Porta Pro? Så jeg vet ikke, hva anbefaler dere? Plugger eller ikke? Hvilke plugger, eller hvilket headsett? Husk.. Max 500kr + frakt.. Link gjerne til tester osv.. Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 9. november 2006 Rapporter Del Skrevet 9. november 2006 Kan bare tipse deg om at det er livstidsgaranti på Porta Pro Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 9. november 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. november 2006 (endret) Kan bare tipse deg om at det er livstidsgaranti på Porta Pro 7251672[/snapback] Jasså? Det vil si at jeg kan klage på at de har gått helt dunken etter litt hard jogging? EDIT: Nei står hos Koss.no at det ikke gjelder brukkede ledninger Endret 9. november 2006 av RamGuy Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 9. november 2006 Rapporter Del Skrevet 9. november 2006 (endret) Kan bare tipse deg om at det er livstidsgaranti på Porta Pro 7251672[/snapback] livstidsgaranti på fabrikasjonsfeil tviler på at dette er en fabrikasjonsfeil men heller en røff behandling. Endret 9. november 2006 av KRAFortune Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 9. november 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. november 2006 Men tilbake til saken.. Ønsker å få bestilt et headsett i dag Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 9. november 2006 Rapporter Del Skrevet 9. november 2006 Icemat siberia in ear disse kan kanskje være noe Lenke til kommentar
phax Skrevet 9. november 2006 Rapporter Del Skrevet 9. november 2006 se på sony sine plugger, de har faktisk veldig bra kvalitet. en av disse f.eks Ellers, hvis du skal ha nytt headsett i samme form som porta pro så titt på akg K26, spiller fletta av porta pro'n. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 9. november 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. november 2006 (endret) Så på noen plugger her: Skullcandy Smokin buds Sony MDR-EX71SL Sennheiser CX 300 Sort Hvordan er lyden på disse sammenlignet med Koss Porta Pro? Lyden og at de faktisk sitter fast i øra mine når jeg jogger er det viktigste.. Prisen spiller ingen rolle, bare det holder seg under 500-550kr.. Hvis Shure E2c er verdt de ekstra pengene.. Så kan jeg kanskje skrape sammen litt penger til dem.. ---------------------------- Eks.. De pluggen som fulgte med min W800i, fine de, men datt ut bare jeg bevegde meg litt.. Elendige til jogging.. Dessuten blei lyden utrolig skjærende når du fikk litt akseptabel mengde meg lyd på dem.. Sånt skal vi helst ikke ha noe av.. Endret 9. november 2006 av RamGuy Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 10. november 2006 Rapporter Del Skrevet 10. november 2006 Så på noen plugger her: Skullcandy Smokin buds Sony MDR-EX71SL Sennheiser CX 300 Sort Hvordan er lyden på disse sammenlignet med Koss Porta Pro? Lyden og at de faktisk sitter fast i øra mine når jeg jogger er det viktigste.. Prisen spiller ingen rolle, bare det holder seg under 500-550kr.. Hvis Shure E2c er verdt de ekstra pengene.. Så kan jeg kanskje skrape sammen litt penger til dem.. ---------------------------- Eks.. De pluggen som fulgte med min W800i, fine de, men datt ut bare jeg bevegde meg litt.. Elendige til jogging.. Dessuten blei lyden utrolig skjærende når du fikk litt akseptabel mengde meg lyd på dem.. Sånt skal vi helst ikke ha noe av.. 7254576[/snapback] Jeg og flere jeg kjenner har sony ex71sl, kostet med 298,- på mpx inkludert frakt og lyden er vanvittig god, klart beste proppene jeg har vært borti. Kjempegod bass og diskant. En test av dem fra lyd og bilde, der slo de faktisk portapro http://www.lydogbilde.no/index.php?cat=436...14Z&testid=2187 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 10. november 2006 Rapporter Del Skrevet 10. november 2006 hva med koss sportapro Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå