Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Trenger hjelp om trusseltelefon!

Justitiarius

Anbefalte innlegg

JA, for vold løser alle problemer.

7254425[/snapback]

En dum mann tror vold kan løse alle problemer.

En meget dum mann tror en kan løse alle problemer uten vold.

7254857[/snapback]

Ja, hadde bare alle tenkt slik som deg. :roll:

7255649[/snapback]

Hadde alle vært som meg hadde vi hatt mindre unødvendig vold, og kanskje færre voldtektsoffer og færre personer som ble banka opp uten å gjøre motstand.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kan dere ikke bare møtes 1 mot 1. Så det som skjer da. Det blir mellom dere?

7254322[/snapback]

Kjempegod idé. Jeg er sikker på at han kommer til å møte opp alene og ubevepnet, så bare slå ut noen tenner på han, så skal du se at du aldri kommer til å bli plaget igjen.

Hvis du nå siterer innlegget mitt for å gjøre narr av det vil jeg bare si et ord: ironi.

Lenke til kommentar

Du kan jo be han møte deg et bestemt sted til bestemt tid. Så kan du ringe politet på forhånd og be dem komme dit på den tiden eller seinere. Veit ikke om det går ann men. Det jeg ville gjort var å bare sett hva som skjedde, om jeg hadde blitt banka opp hadde det vært greit nok. Da er man ihvertfall ferdig med det. Jaja, bare gjør det du føler er rett!

Lenke til kommentar

Jeg må le av alle tøffelheltene som foreslår vold her. Dere burde skjerpe dere og holde kjeft når det er temaer som dette.

Får man trusler som man ser på som legitime, anmelder man til politiet og lar de gjøre jobben sin. Hvis man anmelder kan telenor finne telefonnummeret og finner da ut hvem dette er.

Å banke dem ødelegger mer enn det hjelper for deg. Saken din mister troverdighet, han kan anmelde deg for uprovosert vold da knust kjeve taler sterkere enn trusler bare du har hørt.

Bøtta har ett poeng tho. Da får man tatt vedkommende på fersken og truslene blir bekreftet.

Endret av kverna
Lenke til kommentar

som tidligere nevnt- la politiet gjøre jobben sin, det er toss alt det vi har dem for.

as a side note: når jeg var 14 år, ble jeg "ofte" banket av jevnaldrede. jeg er riktignok et lett offer, men ikke alt i den alderen er tomme trusler.

Lenke til kommentar

Jeg har faktisk sett flere personer som bare har gjort alt verre for seg selv ved å anmelde slike ting. Greit nok de fikk slutt på det akkurat da, men sånt blir husket, og blir tatt opp i alle mulige sammenhenger. Man vil rett og slett bli sett på som en pingle som er redd for alt, og tar alt seriøst osv...

Jeg mener selvfølgelig ikke dette, men har sett så alt for mange bli mobbet, og jo mer de sier ifra til foreldre, politi osv jo verre har det blitt. Vil en gjeng mobbe noen så klarer de det som regel uansett egentlig.

Disse episodene jeg har opplevd skjedde på ungdomsskolen, nå vet ikke jeg hvor gammel du/de er da.

Lenke til kommentar

Jeg blei mobba en periode på ungdomsskolen, helt til jeg fikk nok. Da var jeg alene med kødden på dass faktisk, og han trodde han hadde overtaket og gjorde det han og kompisene alltid gjorde - nemlig mobba og trua om alt som skulle skje senere på dagen og etter skolen. Han var alene, så hvorfor i hælvete skulle jeg godta det?

Så dengte jeg driten av han ... skikkelig ... og da var den mobbinga over for godt.

Vold hjelper, de er ikke så tøffe som de tror de er. Og de skjønner ikke annet enn deng heller.

Og innimellom er de alene ...

Endret av SkyMarshall
Lenke til kommentar
Jeg har faktisk sett flere personer som bare har gjort alt verre for seg selv ved å anmelde slike ting. Greit nok de fikk slutt på det akkurat da, men sånt blir husket, og blir tatt opp i alle mulige sammenhenger. Man vil rett og slett bli sett på som en pingle som er redd for alt, og tar alt seriøst osv...

Jeg mener selvfølgelig ikke dette, men har sett så alt for mange bli mobbet, og jo mer de sier ifra til foreldre, politi osv jo verre har det blitt. Vil en gjeng mobbe noen så klarer de det som regel uansett egentlig.

Disse episodene jeg har opplevd skjedde på ungdomsskolen, nå vet ikke jeg hvor gammel du/de er da.

7266020[/snapback]

Heller pingle enn halvdau på gata.

Lenke til kommentar

7266020[/snapback]

Så du mener at han skal banke dem opp selv da?

Samle sammen en liten gjeng med sadomaschocistiske bolere og noen balltrær og gå til aksjon, akkurat som på film? Går ikke det veit du. :p

7266807[/snapback]

Skrev jeg det noen steder, eller var det noe du bare diktet opp fordi du hadde lyst?

Jeg mener der det rette burde være å si ifra til noen, men jeg har sett så utrolig mange ganger det bare har gjort ting verre, så hva han skal gjøre vet jeg ikke.

Lenke til kommentar
Halla, har nettopp fått en trussel telefon om at jeg skal bli banket av en gjeng bare fordi jeg har kranglet med en fyr om at det er stygt og røyke og bla bla bla... også nå har han sagt at han skal banke meg og familien min og herpe opp huset, han ringte nettopp fra skjult nummer, noen som vet om det går ann og spore opp skjulte nummer eller spore opp samtaler? Noen som vet hvordan jeg kan kvitt dette her? :cry:

7251493[/snapback]

Fikk tlf i dag om jeg skal få bank også :thumbdown: Noen av vennene mine møtte de på byen, og sa jeg bare kan vente på hva som skal skje :hmm:

Og gi faen i politiet, selv om de blir tatt for truseler, kommer det andre og tar deg, anmeld etter du har fått bank...

7254156[/snapback]

Jeg leste historien din, og jeg sier det, jeg føler det samme som deg. Venner er ikke venner når det kommer til stykke.. Er blodig kjipt.

Anmeld kjøtthuene.

Hvem sier at ikke 15åringer på ungdomskolen ikke er farlig ? Er en på ungdomskolen her som går med pistol , driver med hard dop og er med i gjeng.. han er farlig :p

Lenke til kommentar

Jeg har fått en slik trussel en gang jeg også. Jeg er 13 år, men det var ingen tom trusse.

Han jeg hadde fått trusler av kom alene, så jeg tok et krafttak på ham så han holdt seg i ro og sa at han kunne dra seg til helvette og leke tøff eller ligge i grusen. Han valgte alternativ 1

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...